تبیان، دستیار زندگی
دکتر عبدالرسول پورعباس گفت: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 87 صبح روز 31 اردیبهشت ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد و فرصت انتخاب رشته آرشیو شد

زمان

دکتر عبدالرسول پورعباس گفت: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 87 صبح روز 31 اردیبهشت ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون تعداد مجازین به انتخاب رشته 160 هزار نفر است، گفت: به این افراد چند روز فرصت داده می شود تا مطالعات لازم را در زمینه انتخاب رشته انجام دهند و پس از آن از ساعت 9 صبح روز یكشنبه 5/3/87 لغایت ساعت 24 روز چهارشنبه 8/3/87 ماه نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره ظرفیتهای کنکور کارشناسی ارشد 87 افزود: 37 هزار نفر از طریق کنکور و بر اساس آنچه در دفترچه راهنمای کنکور آمده است پذیرش می شوند و این تعداد با احتساب سهمیه های دبیری و ممتازینی که از طریق کنکور پذیرفته می شوند به 38 هزار نفر می رسد. وی ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد را با احتساب استعدادهای درخشان و ممتازینی که بدون کنکور پذیرفته می شوند در حدود 40 هزار نفر عنوان کرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور سهمیه ایثارگران برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد را 20 درصد عنوان کرد و گفت: خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان برای دوره های روزانه و شبانه 20 درصد سهمیه دارند. این داوطلبان باید برای قبولی در دوره روزانه 80 درصد نمره آخرین فرد قبولی در این دوره و برای دوره شبانه 80 درصد نمره آخرین فرد قبول شده در این دوره را کسب کرده باشند.

داوطلبان پس از مشاهده كارنامه نتایج اولیه این آزمون ، ضمن توجه به توضیحات مربوط به كارنامه (كه در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و درسایت این سازمان درج گردیده است) درصورت هرگونه سوال ، لازم است حداكثر تا تاریخ 31/3/87 ازطریق پست الكترونیكی E-mail:public-Relations@sanjesh.org و یا صندوق پستی 1314- 15875 با روابط عمومی این سازمان مكاتبه نمایند. بدیهی است به مكاتباتی كه پس از مهلت تعیین شده صورت گیرد ، هیچگونه پاسخی داده نخواهد شد.