تبیان، دستیار زندگی
ید قندی یزد» و «صنعت نفت آبادان» در پلی‌آفتیم فوتبال ملوان بندر انزلی مجددا به رقابتهای لیگ برتر صعود كرد. به گزارش ایسنا، عصرسه شنبه و در آخرین هفته از رقابت‌‌های لیگ دسته یك فوتبال كشور، تیم «ملوان بندر انزلی» كه از سا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ملوان لیگ برتری شد

« شهید قندی یزد» و «صنعت نفت آبادان» در پلی‌آفتیم فوتبال ملوان بندر انزلی مجددا به رقابتهای لیگ برتر صعود كرد.

به گزارش ایسنا، عصرسه شنبه و در آخرین هفته از رقابت‌‌های لیگ دسته یك فوتبال كشور، تیم «ملوان بندر انزلی» كه از ساعت 16:30 و در ورزشگاه وطنی قائم‌‌شهر به مصاف نساجی مازندران رفته بود، با سه گل «احمد جمشیدیان» توانست در مقابل تك گل حریف با نتیجه سه بر یك پیروز شود و با كسب 55 امتیاز جواز حضور در رقابتهای لیگ برتر را پس از یك سال دوری از لیگ حرفه‌ای فوتبال كسور مجددا به دست آورد.

تیم فوتبال صبا باتری نیز پیش از این بعنوان قهرمان زود هنگام، به لیگ برتر راه یافته بود.

همچنین، تیم‌‌های فوتبال «شهید قندی یزد» و «صنعت نفت آبادان» نیز یا برتری بر حریفان خود در هفته‌ی پایانی لیگ دسته یك به مرحله پلی‌‌اف رقابتهای لیگ برتر راه یافتند.

شهید قندی یزد علیرغم قبول شكست سه بر دو مقابل راه‌‌آهن تهران در ورزشگاه اكباتان با 49 امتیاز به مقام سوم لیگ یك دست یافت و به مرحله پلی‌‌اف صعود كرد.

همچنین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز با كسب پیروزی دو بر یك در دیدار خانگی مقابل همای تهران 47 امتیازی شد و به عنوان تیم چهارم لیگ به مرحله پلی‌‌اف راه یافت.