تبیان، دستیار زندگی
محمودرضا رضایی فیلمساز برجسته كشور كه تاكنون عمده فعالیتش در زمینه ورزشی بوده كار ساخت سریال لژیونرها را به پایان برده و این مجموعه تلویزیونی در حال تدوین است . سری اول سریال لژیونرها در12 قسمت35 دقیقه ای تهیه شده و اگر كار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سریال لژیونرها از تابستان پخش می شود


محمودرضا رضایی فیلمساز برجسته كشور كه تاكنون عمده فعالیتش در زمینه ورزشی بوده كار ساخت سریال لژیونرها را به پایان برده و این مجموعه تلویزیونی در حال تدوین است .

سری اول سریال لژیونرها در12 قسمت35 دقیقه ای تهیه شده و اگر كارهای باقی مانده روال عادی خود را طی كند این سریال از ابتدای تابستان از شبكه دوم سیما پخش خواهد شد.

در سریال لژیونرها كه 95 درصد آن در آنسوی مرزها فیلمبرداری شده به زندگی حرفه ای بازیكنانی چون علی دایی ، مهدی مهدوی كیا ، وحید هاشمیان ، رحمان رضایی ، داریوش یزدانی ، فرهاد مجیدی ، علی كریمی و .... پرداخته شده است و در لابه لای خود دارای تصاویر ارزشمندی است كه جدا از جالب بودن برای فوتبالدوستان ایرانی نكات آموزنده ای را به همراه خواهد داشت.

در ساخت سریال لژیونرها كه طراح و كارگردان آن محمودرضا رضایی بوده همایون رضا عطارودی ( آهنگساز) ، محمدرضا بابایی ( تدوین گر ) ، پرویز عالمی ( مدیر تولید ) و .... نقش داشتند . قرار است علی بنی شیخ الاسلامی هم در سریال مذكور حضور یافته و علاوه بر زیر ذره بین بردن عملكرد لژیونرها واقعیت های فوتبال ایران در آنسوی مرزها را عیان كند . گفتنی است از رضایی تاكنون برنامه هایی چون فوتبال ایرانی ، فوتبال دو قطبی ، مردان آهنین و .... پخش شده . فیلم های ورزشی این كارگردان در چند جشنواره داخلی و خارجی مقام كسب كرده است.