تبیان، دستیار زندگی
علی تاجرنیا: استعفـای «قـریب» شـایعـه است عضو هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال تهران با مثبت ارزیابی كردن عملكرد كادر مدیریت اجرایی و فنی باشگاه استقلال، گفت: از آنجا كه با بضاعت اندك افتخار بزرگی‌ حاصل‌ شد، عملكرد استقلال در سو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عضو هیئت مدیره استقلال از وضعیت مدیریتی این باشگاه می گوید

علی تاجرنیا:

استعفـای «قـریب» شـایعـه است

عضو هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال تهران با مثبت ارزیابی كردن عملكرد كادر مدیریت اجرایی و فنی باشگاه استقلال، گفت: از آنجا كه با بضاعت اندك افتخار بزرگی‌ حاصل‌ شد، عملكرد استقلال در سومین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر برای هیات مدیره مطلوب است.

علی تاجرنیا اظهار داشت: كسب نایب قهرمانی لیگ برتر با تلاش و پشتكار مدیران اجرایی باشگاه و كادر فنی تیم حاصل شده است.

بنابراین رشد هفت پله‌ای تیم نسبت به سال گذشته قابل تقدیر است.

وی در خصوص تغییرات گسترده در باشگاه استقلال، تصریح كرد: هیات مدیره دخالت چندانی در بحث‌های اجرایی باشگاه ندارد و تنها مدیر عامل با انتخاب و بركناری مدیر یا معاونی شرایط كاری مساعد و همسویی را ایجاد می‌كند. كلیه‌ی استعفا دهنده‌گان نیز منصوبان مدیر عامل بوده‌اند. بر این اساس شخص «قریب» باید در مورد چگونگی و تاثیرات اقداماتش توضیح دهد.

عضو هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال تهران با رد شایعات اخیر مبنی بر احتمال استعفای دكتر قریب اظهارداشت: قریب عملكرد خوبی داشته و از آنجا كه اخیرا مدیران جدیدی منصوب كرده است ، هیات مدیره نیز با اتفاق نظر كامل از وی حمایت می‌كند و موافق برنامه‌های او می‌باشد و استعفایش صحت ندارد.

وی همچنین با اشاره به شكایت «هوجیج» و حكم صادر شده از سوی فیفا گفت: هنوز در خصوص این موضوع بحثی در هیات مدیره مطرح نشده است. ولی معتقدم كه باشگاه موظف است، نسبت به تعهدات خود به «هوجیج» پایبند باشد. چرا كه فیفا رسما در این خصوص وارد عمل شده است و نمی‌توان به راحتی از كنار این موضوع گذشت.

تاجرنیا افزود: برای این كه در آینده دچار مشكل نشویم باید مشكلات خود را با فیفا حل كنیم. چراكه فراموش كردن و عقب انداختن آن نیز نمی‌تواند هیچ مشكلی را حل كند.

تاجرنیا تاكید كرد: با بررسی و تبادل نظر بیشتر در آینده‌ای نزدیك بدهی 20 هزار دلاری «هوجیج» پرداخت خواهد شد. باید بدانیم كه نگرش بین‌المللی فوتبال به طلبكاران متفاوت از نگرش ما است. در این راستا باید با حساسیت بیشتر به این موارد پرداخت.

وی همچنین با اشاره به طلب «رولند كخ» سرمربی سابق تیم استقلال تهران، تصریح كرد: متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی دقیق در خصوص طلب «رولند كخ» باشگاه استقلال دچار مشكلاتی شده است. بدهی «كخ» دارای شرایط ویژه‌ای است. چرا كه از نظر قانونی «كخ» هیچ گونه طلبی از باشگاه ندارد و از محل باشگاه هیچ چكی در وجه وی كشیده نشده و همین امر شرایط را كمی پیچیده‌ كرده است.

عضو هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال تهران افزود: طلب كخ میراث استقلال از گذشتگان است كه با از خودگذشتگی و از حساب شخصی برای باشگاه هزینه كرده‌اند. ولی معتقدم اگر چنین از خود گذشتگی‌هایی نبود، موضوع شفاف‌تر و قابل پیگیری بود.

وی تاكید كرد: طرف حساب فعلی «رولند كخ» باشگاه است. ولی باید طبق شرایط و ضوابط عمل می‌شد و یا این كه از سوی مدیریت كنونی به طور شفاف‌تری نسبت به این بدهی اطلاع رسانی صورت می‌گرفت تا امروز راحت‌تر با این جریان كنار می‌آمدیم و هم اكنون نیز عده‌ای بحث عدم ارتباط این بدهی را با باشگاه مطرح نمی‌كردند.

تاجرنیا خاطرنشان كرد: فتح‌الله زاده اگر مربی خارجی جذب كرده برای تیم و باشگاه بوده است نه به خاطر این كه بخواهد از وی در مجله‌اش استفاده كند. در این راستا باشگاه نیز با درك این مهم باید به جریان فوق خاتمه دهد.

وی در پایان ابراز امیدواری كرد كه تیم استقلال تهران در سال آینده نیز بتواند با شكل‌گیری و برنامه‌ریزی صحیح به آنچه كه شایسته‌اش این باشگاه است، دست یابد.