تبیان، دستیار زندگی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد امسال دانشگاه آزاد اسلامی در نیمه اول شهریور ماه خبر داد و گفت: 10 درصد از کل شرکت کنندگان کنکور کارشناسی ارشد پذیرفته می شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزادآرشیو شد

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد امسال دانشگاه آزاد اسلامی در نیمه اول شهریور ماه خبر داد و گفت: 10 درصد از کل شرکت کنندگان کنکور کارشناسی ارشد پذیرفته می شوند.

وی گفت: کنکور کارشناسی ارشد امسال دانشگاه آزاد اسلامی با افزایش 54 درصدی داوطلبان نسبت به سال گذشته دارای بیش از 320 هزار داوطلب است. 58 درصد از کل داوطلبان را آقایان و 42 درصد را خانم ها تشکیل می دهند که تعداد داوطلبان زن در کنکور کارشناسی ارشد امسال دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. یک سوم شرکت کنندگان کنکور کارشناسی ارشد امسال دانشگاه آزاد اسلامی در تهران هستند.

وی با بیان اینکه کنکور کارشناسی ارشد سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی در بیش از 950 رشته شهر مقطع برگزار می شود، گفت: این تعداد رشته نسبت به سال گذشته دارای 50 رشته شهر جدید است و بعد از آزمون نیز 50 رشته شهر جدید به تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی افزوده می شود. در مجموع آزمون کارشناسی ارشد امسال دانشگاه آزاد اسلامی در 241 رشته در 111 واحد دانشگاهی برگزار می شود که بیشترین تعداد شرکت کننده در رشته حسابداری با 20 هزار داوطلب است.