تبیان، دستیار زندگی
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: صدور مدارک فراغت از تحصیل دانش آموختگان این دانشگاه تا پایان نیمه اول سال جاری به روز می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدارک فارغ التحصیلی دانش آموختگان علمی کاربردی به روز صادر می شودآرشیو شد

مدارک فارغ التحصیلی دانش آموختگان علمی کاربردی به روز صادر می شود

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: صدور مدارک فراغت از تحصیل دانش آموختگان این دانشگاه تا پایان نیمه اول سال جاری به روز می شود.

وی با اعلام این خبر افزود : تاکنون 65 هزار فقره گواهینامه موقت برای دانش آموختگان دوره های ترمی ، 25 هزار فقره گواهینامه موقت برای دانش آموختگان پودمانی و 35 هزار فقره دانشنامه برای دانش آموختگان دوره های ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر شده است. در راستای تسریع در ارسال پرونده های فراغت از تحصیل توسط مراکز آموزش علمی کاربردی در تاریخ 29 مهر ماه سال 86 بخشنامه ای به مراکز تحت نظارت دانشگاه در سراسر کشور ارسال و مقرر شد حداکثر 8 هفته پس از اتمام تحصیل دانشجو، پرونده های دانش آموختگان جهت بررسی و صدور گواهینامه موقت فراغت از تحصیل به دانشگاه ارسال شود.

وی اظهار داشت : همچنین در هشتمین جلسه شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی کاربردی مورخ 25 اسفند ماه 86 نیز مقرر شد در صورتی که تا 15 خرداد ماه سال 87، ارسال پرونده های دانش آموختگان مراکز از سوی حوزه معاونت نظارت و سنجش دانشگاه مورد تایید قرار نگیرد تمدید دوره های این مراکز در پذیرش آتی دوره های پودمانی کان لم یکن تلقی می شود.

وی افزود : صدور گواهینامه موقت دوره های ترمی و پودمانی در دانشگاه نسبت به پرونده های ورودی به روز است و مدت زمان بررسی پرونده ها پس از دریافت از مراکز تا زمان صدور مدرک فراغت از تحصیل حداکثر دو هفته است.