تبیان، دستیار زندگی
محسن مهرعلیزاده: انتخاب مدیرعامل را به هیات مدیره تفویض كردم معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با اشاره به نزدیك شدن به زمان نقل و انتقالات بازیكنان فوتبال در فصل جدید، بر مشخص شدن اعضای هیات مدیره باشگاه پیروزی(پرسپ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهرعلیزاده : من مدیرعامل پرسپولیس را انتخاب نمی كنم

محسن مهرعلیزاده:

انتخاب مدیرعامل را به هیات مدیره تفویض كردم

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با اشاره به نزدیك شدن به زمان نقل و انتقالات بازیكنان فوتبال در فصل جدید، بر مشخص شدن اعضای هیات مدیره باشگاه پیروزی(پرسپولیس) تا پیش از موعد مقرر (17 خرداد) تاكید كرد و گفت: برای از دست ندادن زمان، هیات مدیره تشكیل جلسه‌ داد و به دنبال آن نامه‌ای برای من نوشتند كه منتظر فرصت قانونی به منظور تصمیم گیری در رابطه با تركیب جدید هیات مدیره نمانم.

مهندس محسن مهرعلیزاده افزود: بر این اساس مقرر شد؛ هیات مدیره را من انتخاب كنم و هیات مدیره نیز مدیر عامل جدید را انتخاب می‌كند.

مهرعلیزاده تصریح كرد: بر اساس اختیاراتی كه در اساسنامه برای رییس مجمع پیش بینی شده است، انتخاب مدیرعامل را به اعضای هیات مدیره تفویض كرده‌ام و از آنها خواستم كه از بین خود یا خارج از نفرات هیات مدیره مدیر عامل جدید را انتخاب كنند.

وی با اشاره به تشكیل جلسات متعدد هیات مدیره در طول دو سال گذشته گفت: اگر چه در این مدت تمامی مصوبات هیات مدیره به من داده شده است و جلسات مشترك نیز با آنها برگزار كرده‌ایم، اما عملكرد یك مجموعه معمولا در یك دوره‌ی زمانی خاص سنجیده می‌شود. بنابراین اگر امروز یك تصمیم گرفته شود و فردا تصمیم دیگر این امر قابل قبول نیست. بلكه اگر مجموعه‌ی عملكرد یك مدیریت با هم ارزیابی شود، منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

وی افزود: همواره تمام تلاش ما به ایجاد هماهنگی‌های لازم میان اعضای هیات مدیره و مدیر عامل است كه تصمیمات جمعی اتخاذ شده و كمتر دچار اشتباه شوند.

مهرعلیزاده با بیان این كه باشگاه پرسپولیس پس از انقلاب، تنها طی 2 سال اخیر به صورت «موسسه‌ای» اداره شده، گفت: اگر چه امروز پرسپولیس در زمینه‌ی نسخ اداری، تركیبات مالی ، حسابها و قراردادها قانونی شده و نظم و انضباط پیدا كرده است اما اعضای هیات مدیره توصیه‌هایی در خصوص تصمیم گیری ورزشی به مدیر عامل داده‌اند كه معتقد بودند؛ اگر به این مسایل عمل می‌شد، شاید در خصوص مسایل ورزشی كمتر دچار مشكل می‌شدند. در نهایت این امر منجر شد كه در تركیب هیات مدیره هم تجدیدنظر كنیم و این اختیار را به آن ها بدهیم كه مدیر عاملی را انتخاب كنند كه بتواند با هیات مدیره هماهنگ‌تر كار كند.

وی با رد هر گونه شایعه مبنی بر انتصاب مدیر‌عامل جدید پرسپولیس تاكید كرد: من تنها اعضای هیات مدیره را منصوب خواهم كرد و ما بقی بر عهده‌ی خود آنهاست كه تصمیم گیری كنند.