تبیان، دستیار زندگی
احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا مدال طلای مسابقات سوپر گراندپری دوحه قطر را کسب کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدال طلای گراندپری برای حدادی

احسان حدادی به تاریخ پیوست

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا مدال طلای مسابقات سوپر گراندپری دوحه قطر را کسب کرد.

به نقل از مهر، رقابتهای سوپرگراندی پری دوحه قطر جمعه شب با حضور هشت نماینده از کشورهای ایران، قطر(دو نفر)، مجارستان، لهستان، اوکراین، عربستان و فنلاند برگزار شد.

در پایان این مسابقات احسان حدادی با رکورد 67 متر و 20 سانتی متر ضمن کسب مدال طلا جایزه 30 هزار دلاری این رقابتها را از آن خود کرد. مالاچوسکفی از لهستان با رکورد رکورد 66 متر و 26 سانتی متر نیز عنوان دوم را از آن خود کرد. کواگو از مجارستان هم با رکورد 64 متر و 70 سانتی متر در مکان سوم ایستاد.

سوپر گراند پری قطر اولین مسابقه رسمی  وبرون مرزی احسان حدادی درسال 2008 است. حدادی با ثبت این رکورد برای اولین بار درسال 2008 در تاپ لیست فدراسیون جهانی دوومیدانی قرار می گیرد.

حدادی: امیدوارم بتوانم در المپیک هم نتیجه بگیرم

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران

قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا گفت: رکورد خوبی زدم و امیدوارم بتوانم با همین شرایط درالمپیک نتیجه بگیرم.

احسان حدادی بعد از کسب مدال طلای مسابقات سوپر گراند پری قطر تاکید کرد: به امید خدا اگر بتوانم همین رکورد را درالمپیک بگیرم به یک نتیجه خوب رسیده و حتی به مدال هم برسم.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات گراند پری قطر خوب بود افزود: هر چند قهرمانان به نامی چون کانتر والکنا در این دیدارها حضور نداشتند اما همه شرکت کنندگان از نفرات برتر رده بندی جهانی بوده و در آمادگی کامل به سر می بردند.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا با اظهار اینکه پرتاب های خوبی در این مسابقات ثبت کرده است ادامه داد: در مجموع از رکوردم در این دیدارها راضی هستم و امیداورم تا المپیک شرایط آمادگی ام را به همین صورت حفظ کنم.

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا جمعه شب در مسابقات سوپر گراند پری قطر به مدال طلا دست یافت.