تبیان، دستیار زندگی
هافبک ایرانی تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت آلمان تاکید کرد با توجه به شکستی که تیمش .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلایه ای از انتقادات ندارم

هافبک ایرانی تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت آلمان تاکید کرد با توجه به شکستی که تیمش در رقابتهای بوندس لیگا داشت، گلایه ای از انتقادات مطرح شده علیه خودش ندارد.

مهدی مهدوی کیا در گفتگو با مهر، ضمن اشاره به عملکرد ضعیف تیمش در دیدار با اشتوتگارت گفت: ما بازی ساده ای نداشتیم، باید با تیم قهرمان فصل گذشته، آنهم در خانه حریف بازی می کردیم. متاسفانه روند بازی به گونه ای پیش رفت که خیلی زود غافلگیر شدیم. دریافت دو گل در دقایق ابتدایی بازی برای هر تیم یک اتفاق ناگوار است که جبران آن بسیار دشوار می شود.

وی ادامه داد: تیمی که در چنین شرایطی گل می خورد، سخت به جریان بازی باز می گردد. متاسفانه زمانی که در تلاش برای بازگشت به جریان بازی بودیم گل سوم را دریافت کردیم که از این به بعد تیم روی به بازی احساسی آورد و نتوانستیم مقابل اشتوتگارت و هوادارانش راه به جایی ببریم. اشتوتگارت برای صعود به رده های بالای جدول در این بازی انگیزه زیادی داشت.

بازیکن ایرانی تیم اینتراخت فرانکفورت که در نیمه دوم بازی مقابل اشتوتگارت وارد زمین مسابقه شده بود، افزود: مربی از من خواست که با میل تدافعی بیشتر در کنار دیگر مدافعان مانع از افزایش تعداد گل های خورده شویم اما با گذشت دقایقی از آغاز این نیمه گل چهارم را هم دریافت کردیم که کار را برای تیم دشوار تر کرد. در این شرایط کار برای من هم مانند تمام بازیکنان سخت تر از قبل شد و نمی توانستیم کار خاصی انجام دهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که در بازی مقابل اشتوتگارت در پست هافبک راست به میدان رفته بود، در خصوص احتمال حضورش در ترکیب اصلی تیم اینتراخت فرانکفورت گفت: من به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده ام. در این شرایط حضورم در میدان بسته به نظر سرمربی تیم است. شاید در این سه بازی بیشتر فرصت بازی پیدا کردم.

مهدوی کیا که مدعی است طی سه هفته اخیر با آمادگی کامل تیم اینتراخت فرانکفورت را همراهی کرده است، در خصوص آمادگی خود برای حضور در تمرینات تیم ملی گفت: آسیب دیدگی من بصورت کامل برطرف شده است و آمادگی همراهی تیم ملی را دارم. البته باید ابتدا مسابقات بوندس لیگا به اتمام برسد و اگر برنامه های تیم اینتراخت فرانکفورت تداخلی با تمرینات تیم ملی نداشت به اردوی آتی این تیم ملحق خواهم شد.

وی که در نیم فصل دوم به واسطه آسیب دیدگی کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است، افزود: من به علت مصدومیت نیم فصل دوم را از دست دادم. نیم فصل اول برای من به خوبی گذشت اما در نیم فصل دوم با آسیب دیدگی هایی رو به رو شدم که کم کم مرا از ترکیب اصلی دور کرد. با این شرایط نمی توانم بگویم نیم فصل خوبی را در بوندس لیگا پشت سر گذاشتم.

هافبک ایرانی تیم اینتراخت فرانکفورت در ادامه تاکید کرد: هنوز دو سال از قراردادم با اینتراخت فرانکفورت باقی مانده است و تا پایان این مدت در اینتراخت می مانم.

مهدوی کیا که به دنبال نمایش ضعیف تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت مقابل اشتوتگارت مورد انتقاد رسانه های آلمانی قرار گرفته بود، در این باره به خبرنگار مهر گفت: انتقاد همیشه هست. تیمی که بازی را با نتیجه 4 برصفر واگذار کرده است، بازیکنانش نباید انتظار تعریف و تمجید داشته باشد. من نیز گرچه در شرایطی به میدان رفتم که تیم اینتراخت سه گل از اشتوتگارت عقب بود اما گلایه ای از این انتقادها ندارم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شرایط این تیم پیش از بازی با امارات گفت: پیش از این هم در مورد تیم ملی صحبت کرده ام. به دنبال دو تساوی مقابل سوریه و امارات کار دشواری را پیش رو داریم و باید در بازی های آینده این عقب افتادگی را جبران کنیم. البته این امر مستلزم آماده سازی و تدارک صحیح است. من به عنوان بازیکن وظیفه ندارم در این باره اظهارنظری داشته باشم و فقط می توانم با آمادگی کامل در تمرینات تیم کشورم حضور یابم.