تبیان، دستیار زندگی
روز گذشته معاون توسعه ورزش همگانی سازمان تربیت بدنی طی بازدیدی که از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان داشتند گفتگویی را نیز با خبرنگار تبیان انجام دادند که در زیر می خوانید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسام : تبیان می تواند در مسابقات کارکنان دولت شرکت کند

تبیان می¬تواند در مسابقات کارکنان دولت شرکت کند

روز گذشته معاون توسعه ورزش همگانی سازمان تربیت بدنی طی بازدیدی که از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان داشتند گفتگویی را نیز با خبرنگار تبیان انجام دادند که در زیر می خوانید.

س: بعد از بازدیدی که از تبیان داشتید بفرمایید ارزیابی شما از این موسسه چیست؟

ج: من تا به امروز تبیان را خوب نمی شناختم، ولی با توجه به بازدیدی که داشتم و همچنین توضیحاتی که دوستان و مدیران در بخشهای مختلف ارائه دادند باعث شد با این سایت پر محتوا بیشتر آشنا شوم و به جرأت می گویم که علاقمند شدم.

س: از چه بخشهایی دیدن کردید و کدام بخش بیشتر نظر شما را جلب کرد؟

ج: بخش تولید نرم افزار و بازی های رایانه ای کودک و نوجوان  دین و اندیشه و بخش ورزشی از جمله بخشهایی بود که از نزدیک شاهد فعالیت آنها بودیم به نظر من کلیه قسمتها از ویژه گیهای خاص خود برخوردار بودند و این سایت با این گستردگی باعث توسعه فرهنگ اسلامی در جامعه بخصوص برای جوانان خواهد شد.

س: بخش ورزشی را چگونه دیدید ؟

ج: بخش ورزشی جالب و جذاب بود ولی بایستی تلاش بیشتری شود خصوصاً به روز کردن خبرهای ورزشی و همچنین تولید خبر باعث کفیت محتوا و جذب مخاطب بیشتر خواهد شد ولی در کل بد نیست و مهمتر از همه بحث فرهنگ سازی در ورزش است که بایستی روی آن نیز کارشود که بخش ورزشی می تواند به آن بپردازد.

س: برای کارکنان تبیان جهت شرکت در ورزش ، سازمان تربیت بدنی چه همکاری هایی را انجام خواهد داد ؟

ج: ما آماده هر گونه همکاری  با موسسه تبیان هستیم همانطور که با سایر ارگانها و سازمانها  نیز این همکاری را    داشته ایم و تبیان نیزمی تواند با تشکیل یک کمیته ورزشی با سازمان در ارتباط باشد و مهمتر از همه می تواند در مسابقات کارکنان دولت در رشته های مختلف شرکت نمایند.

تبیان می¬تواند در مسابقات کارکنان دولت شرکت کند

س: مسابقات کارکنان دولت کی و در چه رشته های برگزار می گردد؟

ج: این مسابقات هر ساله و با نظارت و همکاری سازمان تربیت بدنی در 9 رشته :طناب کشی، شطرنج، شنا، آمادگی جسمانی، والیبال، فوتسال، دومیدانی و دارت در بخش آقایان و در بخش بانوان بجز دو میدانی و فوتسال در بقیه رشته ها حضور خواهند داشت.

س: اخیراً مقام معظم رهبری عملکرد مدیران سایر دستگاه ها را بر مبنای ترویج ورزش در ادارات اعلام داشته اند و به سازمان تربیت بدنی گفته شده که نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشد، آیا سازمان تا کنون حرکتی را در این خصوص انجام داده است؟

ج: مقام معظم رهبری در سخنانشان به اهمیت فواید ورزشی در بخش همگانی و در بعد قهرمانی تأکید زیادی داشتند و همواره در سال نوآوری و شکوفایی قصد داریم که آن را در کشور مطرح کنیم و به مرحله اجرا درآوریم.

س: سرانه فضاهای ورزشی را در دولت نهم چگونه ارزیابی می کنید؟

ج: در دولت نهم نزدیک به 2100 پروژه ورزشی اعم از سالن سر پوشیده چند منظوره، استخر، استادیوم، زمین تنیس، و سایر مکانهای دیگر به بهره برداری رسیده و در طی دوسال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته بطوریکه در ده سال گذشته 1550 پروژه افتتاح شده ولی در دولت نهم حدود سالی 1500 پروژه افتتاح می شود این در حالی است که در سی¬و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز 30 پروژه ورزشی در سطح کشور افتتاح خواهد شد. سرانه فضاهای ورزشی در سال 84 نیم متر مربع بوده که در طول 2 سال آینده به یک متر مربع خواهد رسید و در پایان سال 88 کلیه پروژه های نیمه تمام به اتمام خواهد رسید.

س: در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید؟

ج: از مدیرعامل، مدیر روابط عمومی و سایر مدیران و کارکنان موسسه تبیان تشکر می کنم که با چنین سایتی در راه ترویج علوم اسلامی و فرهنگ دینی باعث رشد و توسعه این فرهنگ در بین جوانان و خانواده ها گام موثر برداشته اند و امیدوارم که این سایت روز به روز پر محتواتر و پرمخاطب تر باشد.

گزارش: حشمت الله بهادری

روابط عمومی موسسه تبیان