تبیان، دستیار زندگی
وینكو بگوویچ: شكست مقـابل پیام خراسان را فراموش كنید از نفـرات امیـد در تـركیب تیـم استفـاده می‌كنـم وینكو بگوویچ گفت: به دلیل نتیجه‌ی كسب شده در بازی رفت برابر پیام خراسان، بازی برگشت از حساسیت خاصی برخوردار نبود و با توجه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بگوویچ از جام حذفی می گوید

وینكو بگوویچ:

شكست مقـابل پیام خراسان را فراموش كنید

از نفـرات امیـد در تـركیب تیـم استفـاده می‌كنـم

وینكو بگوویچ گفت: به دلیل نتیجه‌ی كسب شده در بازی رفت برابر پیام خراسان، بازی برگشت از حساسیت خاصی برخوردار نبود و با توجه به نتیجه‌ی كسب شده توانستیم به مرحله‌ی بعد راه یابیم.

سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران تصریح كرد: امیدوارم در مسابقه‌ی بعدی خود برابر استقلال اهواز به نتیجه‌ی مناسبی دست پیدا كنیم چرا كه به احتمال زیاد گل محمدی و پیروانی در تركیب تیم قرار خواهند گرفت و دوباره به تیمی پرقدرت تبدیل می‌شویم.

وی خاطر نشان كرد: علیرغم این كه تنها یك بازیكن ذخیره را برابر پیام خراسان روی نیمكت داشتم، خوشبختانه مشكل خاصی ایجاد نشد و با وجود از دست دادن فرصت‌های گلزنی متعدد، در نهایت به دور یك هشتم مسابقات راه یافتیم.

بگوویچ درباره‌ی استفاده از علی دایی به عنوان یك مدافع لیبرو، گفت: دایی یك بازیكن حرفه‌ای است كه بازی در این پست را پذیرفت و از عملكرد وی راضی هستم. البته باید این مسابقه را فراموش كنیم و به آینده و مسابقاتی كه در پیش داریم فكر كرد.

وی همچنین درباره‌ی حضور ده بازیكن رده‌ی امید پیروزی در تركیب بزرگسالان و درخواست ارایه شده به فدراسیون فوتبال یادآور شد؛ به نظر می‌رسد مشكلی در زمینه‌ی استفاده از این نفرات در مقابل استقلال اهواز نداشته باشیم و پس از صدور كارت بازی از آنها در تركیب تیم سود خواهیم برد.

سرمربی تیم فوتبال پیروزی در پایان بار دیگر بر تصمیم‌گیری مدیریت و كمیته‌ی فنی باشگاه درباره‌ی 7 بازیكن اخراجی تاكید كرد.

لازم به ذكر است كه پرسپولیس در مشهد 3-2 مغلوب پیام ارتباطات مشهد شد ولی در مجموع رفت و برگشت به مرحله بعدی صعود كرد.