تبیان، دستیار زندگی
پروین: با مردم جشن صعود به لیگ برتر را می گیریم! این تاریخی ترین موفقیت علی پروین بود! این بار نمی خواهیم برای مصاحبه علی پروین مقدمه بنویسیم چون علی پروین همه حرف هایش را با آن موفقیت و آن صعود دلچسب زد. حالا بهتر است درد د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با پروین پس از صعود آذربایجان

پروین: با مردم جشن صعود به لیگ برتر را می گیریم!

این تاریخی ترین موفقیت علی پروین بود!

این بار نمی خواهیم برای مصاحبه علی پروین مقدمه بنویسیم چون علی پروین همه حرف هایش را با آن موفقیت و آن صعود دلچسب زد. حالا بهتر است درد دل هایش را بشنویم:

علی آقا تبریك می گوییم و آرزو می كنیم تیم آذربایجان فصل آینده همین موقع راهی رقابت های لیگ برتر شود!

ممنون! من هم امیدوارم بتوانیم سال آینده جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم. این تیم حالا حالاها جا دارد!

از بچه ها راضی هستید؟

من انتظار داشتم این تیم زودتر از اینها صعود كند. ما باید چند هفته قبل صعود می كردیم اما بالاخره فوتبال است و هر اتفاقی امكان دارد بیافتد!

شاید برای خیلی ها تعجب آور باشد كه علی پروین را در حال شادمانی از صعود تیمش به دسته اول لیگ آزادگان ببینند!

من 30 سال در تیم های مختلف قهرمان شدم. همین حرف را بعد از بازی به بچه ها در رختكن زدم. من با تیم های ملی و پرسپولیس بارها به موفقیت های زیادی رسیدم اما این صعود چیز دیگری بود. هیچ وقت به اندازه این بار خوشحال نشدم. به عقیده من این تاریخی ترین موفقیت علی پروین بود!

فكر می كنید این تیم در لیگ آزادگان بتواند خودی نشان دهد؟

ما برای فصل آینده حداقل 10 بازیكن لیگی به خدمت می گیریم تا بتوانیم با تیم قوی تری راهی لیگ آزادگان شویم.

اما خیلی ها می گویند علی پروین به پرسپولیس بازمی گردد و این تیم را رها می كند!

نه، این حرف درست نیست. من هنوز با پرسپولیسی ها صحبت نكرده ام و قراری نگذاشتیم. حتی اگر من به پرسپولیس برگردم آذربایجان را ول نمی كنم. این همه زحمت كشیدیم حالا این تیم را ول كنیم؟!

و درباره صعود تیم عابدینی یعنی پاسارگاد!

من از روز اول هم گفتم ما و تیم  پاسارگاد با هم صعود می كنیم. به عابدینی هم تبریك می گویم امیدواریم در لیگ آزادگان هم موفق باشیم.

الان از این اتفاق یعنی صعود تیمتان چه احساسی دارید؟

خیالم راحت شد. انگار این یك سال باری روی دوشم بود كه آن را به مقصد رساندم. این بار مسئولیتی بود كه مردم روی دوش من گذاشته بودند. این تیم را روز اول به نام مردم سند زدم و حالا این صعود را هم دودستی به این مردم خوب تقدیم می كنم.

این مردم صاحبان اصلی این تیم هستند و به خاطر این مردم هر كاری از دستم بربیاید انجام می دهم. از مطبوعات هم تشكر می كنم كه در این مدت خیلی به ما و تیم ما لطف داشتند. جا دارد از همه آنها تشكر و قدردانی كنم.