تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال رئال مادرید دیشب درحالی که با یک یار کمتر در زمین اوساسونا بازی می کرد، موفق شد ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئال مادرید قهرمان لالیگا شد

شادمانی بازیکنان رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا

تیم فوتبال رئال مادرید دیشب درحالی که با یک یار کمتر در زمین اوساسونا بازی می کرد، موفق شد این تیم را شکست داده و سی و یکمین جام قهرمانی رقابت های لالیگا را بالای سر ببرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید دیشب در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا با نتیجه 2 بر یک مقابل اوساسونا به برتری رسید که این پیروزی متضمن ادامه حضور برند شوستر در این تیم خواهد بود. ابقای این مربی آلمانی در رئال مادرید در حالی روی می دهد که این تیم از سال 2003 تا به حال، 6 مربی به نام های کارلوس کوئیروز، خوزه آنتونیو کاماچو، ماریانو گارسیا رمون، واندرلی لوکزامبورگو، خوزه لوپز کارو و فابیو کاپلو را در اختیار داشته است.

تیم فوتبال رئال مادرید دیشب در حالی که برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به پیروزی داشت، در دقیقه 46 ، فابیو کاناوارو، مدافع ایتالیایی خود را از دست داد. تیم میزبان در فاصله هفت دقیقه مانده به پایان این دیدار موفق شد از برتری خود استفاده کرده و از شاگردان شوستر پیش بیفتد. پونال از روی نقطه پنالتی دروازه رئال مادرید را باز کرد. اما این تمام ماجرا نبود. آرین روبن و هیگواین در دقایق 87 و 89 مقابل اوساسونا گلزنی کردند تا رئال در پامپلونا سی و یکمین جام قهرمانی رقابت های لالیگا را بالای سر ببرد.

رئال مادرید قهرمان لالیگا شد

رامون کالدرون پس از کسب عنوان قهرمانی اعلام کرد برند شوستر به حضور خود در رئال مادرید ادامه می دهد. اما او کار مشکلی در این تیم پیش رو خواهد داشت. کسب سومین عنوان قهرمانی پیاپی رقابت های لالیگا و دهمین عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، آن چیزی است که هواداران رئال مادرید از این مربی 48 ساله انتظار دارند.

تیم فوتبال بارسلونا نیز دیشب در نیوکمپ به پیروزی خیره کننده 6 بر صفر مقابل والنسیا دست پیدا کرد.

تیم فوتبال بارسلونا دیشب در هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا موفق شد تیم والنسیا را در ورزشگاه نیوکمپ با 6 گل درهم بکوبد و انتقام شکست در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی را از این تیم بگیرد.

برای بارسا در این دیدار، لیونل مسی(5- پنالتی)، ژاوی(8)، آنری(14 و 58) و بویان کرکیچ(72 و 79) گلزنی کردند. این پیروزی باعث شد تا بارسا به کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت های این فصل لالیگا امیدوار شود از سویی تیم والنسیا پس از اخراج رونالد کومان، مربی هلندی خود، همچنان در خطر سقوط به دسته پایین تر رقابت های لالیگا قرار دارد. این تیم تنها دو امتیاز با منطقه خطر فاصله دارد.

در سایر دیدارها نتایج زیر حاصل شد:

* سویا 2- وایادولید صفر

* لوانته یک - اسپانیول یک

* آلمریا یک - رئال بتیس یک

* ویارئال 2 - ختافه صفر

* راسینگ سانتاندر 3 - رئال مورسیا 2

* آتلتیکو بیلبائو یک - رئال مایورکا 2

جدول رده بندی:

1- رئال مادرید 78 امتیاز (قهرمان)

2- ویارئال 68 امتیاز

3- بارسلونا 64 امتیاز

4- آتلتیکو مادرید 58 امتیاز

-------------------------

18- رکرتیوو هوئلوا 40 امتیاز

19- مورسیا 30 امتیاز

20- لوانته 26 امتیاز