تبیان، دستیار زندگی
اعضای کادر فنی تیم فوتبال سایپا در دقایق پایانی بازی دست به اشتباه بزرگی زدند و چهار بازیکن خارجی را به زمین فرستادند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اشتباه بزرگ کادر فنی سایپا

علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال و سایپا

اعضای کادر فنی تیم فوتبال سایپا در دقایق پایانی بازی دست به اشتباه بزرگی زدند و چهار بازیکن خارجی را به زمین فرستادند.

به نقل از مهر، در حالی که تیم فوتبال سایپا در دقایق پایانی بازی قصد به میدان فرستادن آدریانو آلوز را داشت و حتی این بازیکن را به جای شاه علی دوست به میدان فرستاد، کادر فنی این تیم بلافاصله متوجه اشتباه بزرگ خود شد و آلوز را بیرون کشید.

این اشتباه از آنجا شکل گرفت که کادر فنی سایپا متوجه حضور سه بازیکن خارجی دیگر در زمین نشد. این در حالی بود که علی ترائوره ، عیسی ترائوره و آواندرو سیلوا  در زمین حضور داشتند و بر اساس قوانین تنها سه بازیکن خارجی می توانند در آن واحد در زمین حضور داشته باشند. باید دید سازمان لیگ برتر با این اشتباه برخورد انضباطی خواهد کرد یا نه؟

عزیز محمدی: اشتباه کادرفنی سایپا محرز بود

یك اتفاق عجیب در فوتبال ایران!

رئیس سازمان لیگ برتر گفت: اشتباه کادر فنی سایپا در استفاده همزمان از 4 بازیکن خارجی محرز بود ولی مربیان این تیم خیلی زود اشتباه خود را جبران کردند.

عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر در پایان دیدار پرسپولیس و سایپا با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه کادر فنی سایپا بلافاصله متوجه اشتباه خود شدند و چهارمین بازیکن خارجی را از بازی بیرون کشیدند و تا پایان هم 10 نفره بازی را ادامه دادند، نمی توان تخلفی را متوجه این تیم دانست ضمن اینکه تیم سایپا در این دیدار امتیازی کسب نکرد تا از امتیازات این تیم کسر شود.

وی با اشاره به دیدار پاس و ذوب آهن درفصل 85-86 اظهار داشت: در آن مسابقه تیم پاس دقایق زیادی از چهار بازیکن خارجی استفاده کرد و در نهایت هم علاوه بر کسر سه امتیاز، یک امتیاز به تیم حریف تعلق گرفت ولی در مورد سایپا تخلف اجرا نشد و مربیان سایپا خیلی زود بازیکن چهارم را از زمین خارج کردند.

رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص رسیدگی به این تخلف تیم سایپا خاطرنشان کرد: بهرحال در صورتیکه تیم پرسپولیس نسبت به این موضوع اعتراضی داشته باشد، آن را در هیئت منصفه سازمان لیگ برتر بررسی خواهیم کرد.