تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت مقام معلم وهمچنین بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری وتجلیل از اساتید ومربیان وهیئت علمی آموزشگاه های ناحیه انتظامی خراسان رضوی، مراسم نکوداشتی در فرماندهی ناحیه انتظامی خراسان رضوی برگزار گردید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور تبیان در مراسم بزرگداشت مقام معلم

در فرماندهی ناحیه انتظامی خراسان رضوی

تبیان مشهد در مراسم روز معلم فرماندهی ناجا

به مناسبت مقام معلم و همچنین بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری و تجلیل از اساتید ومربیان و هیئت علمی آموزشگاه های ناحیه انتظامی خراسان رضوی، مراسم نکوداشتی در فرماندهی ناحیه انتظامی خراسان رضوی برگزار گردید.

این مراسم که در سالن همایش های ستاد فرماندهی ناجا خراسان رضوی برگزار شد، ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. سپس معاون آموزشی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به حضار، گزارشی از عملکرد آموزشی و نیز آموزش نیروهای متخصص و متعهد این مرکز و لزوم آموزش و تاکید بر ارزش و جایگاه معلم سخنانی ایراد نمود.

تبیان مشهد در مراسم روز معلم فرماندهی ناجا

سپس فرماندهی ناحیه انتظامی خراسان رضوی, سردار سرتیپ فهیمی راد ضمن ارج نهادن به مقام معلم و تجلیل از اساتید و مربیان و اعضا هیئت علمی دست اندرکار در امر آموزش نیروهای پلیس, و همچنین تاکید بر آموزش های فنی و حرفه ای و پلیسی با آموزش های معنوی وعقیدتی اشاره نمود و خواستار دانش افزایی هر چه بیشتر نیروهای پلیس در زمینه های علمی شد.

تبیان مشهد در مراسم روز معلم فرماندهی ناجا

در ادامه محمدولی طاهری مدیر روابط عمومی موسسه تبیان دفتر خراسان ضمن تبریک روز معلم،  به معرفی موسسه تبیان  قابلیت های این دفتر و همچنین خدماتی که موسسه تبیان می تواند به نیروهای انتظامی و نیز خانواده های محترم ایشان ارائه نماید پرداخت. وی همچنین در خصوص نرم افزار نجات بندر به عنوان اولین بازی استراتژیک تولید داخل کشور و دیگر نرم افزارهای در دست تولید موسسه توضیحاتی ارائه نمود.

قابل ذکر است که تعداد 120 عدد بسته تبلیغاتی شامل, بوشورهای تبیان , کارت اینترنت 10 ساعته، و نرم افزار , جهت آشنایی هرچه بیشتر با فعالیت های موسسه تبیان در بین حاضرین  در جلسه توزیع گردید.

روابط عمومی دفتر تبیان مشهد