تبیان، دستیار زندگی
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب گفت: نگاهی جدید و تحول خواه در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به وجود آمده و با فراهم شدن امکانات، خدمات بهتری به طلاب ارائه خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

نگاهی جدید و تحول خواه در مرکز خدمات به وجود آمده است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب گفت: نگاهی جدید و تحول خواه در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به وجود آمده و با فراهم شدن امکانات، خدمات بهتری به طلاب ارائه خواهد شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در شانزدهمین گردهمایی مدیران شعب مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: روش خدمات به طلاب تغییر کرده و تمام کارهای مربوط به طلاب مانند تمدید پرونده و غیره در مرکز انجام خواهد شد و رفت و آمد طلاب کاهش می‌یابد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب تصریح کرد: با پی‌گیری کارهای طلاب و ارتباط با مدیران مدارس شهرستان‌ها توسط مدیران شعب، یا مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، سعی در کاهش اتلاف و زمان تحصیل طلاب داریم.

وی افزود: ما خواستار حذف ضمانت دریافت وام طلاب هستیم و این ضمانت باید حذف شود، زیرا با این اعتماد سازی ارزش و جایگاه طلاب را حفظ کرده‌ایم.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، خواهان ارتباط مستمر با علمای سراسر کشور شد و گفت: در تلاش هستیم در امر خدمت رسانی کوتاهی نکرده باشیم و همه بتوانند از این خدمات استفاده نمایند و برای اینکار باید مدیران شعب با علمای منطقه خود ارتباط مستمر و جدی داشته باشند.

وی افزود: مسئولان شعب باید دارای استقلال و اقتدار باشند و هر کاری که تشخیص بدهند عادلانه است آن را انجام دهند و در این میان اعمال و رفتار آنها برای طلاب الگو خواهد بود و در آنها تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در نگاه مقام معظم رهبری جایگاه بسیار مهمی دارد و خدمت رسانی به طلاب و حوزه‌ها را از هر کاری لازم و ضروری‌تر می‌دانند.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تصریح کرد: هر کس در این مرکز پرونده داشته باشد و هویت طلبگی او احراز شود جزء طلاب حوزه علمیه است و باید به او خدمات ارائه دهیم.

وی حیثیت حوزوی و غیر اداری مرکز خدمات را اساس کار مدیران دانست و افزود: راه اصلاح اجتماع تقویت حضور روحانیت است که برای این حضور باید خود آنها را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب تقویت مرکز خدمات و بالا بردن رضایت طلاب را تقویت امور فرهنگی بیان کرد و گفت: مهمترین برنامه سال 87 مرکز خدمات حل مشکل مسکن است که برای استقرار و ثبات طلاب در شهرستان‌ها و عدم هجرت به قم مؤثر است و باید با جدیت دنبال شود.