تبیان، دستیار زندگی
میلاد نوری تهدید به قتل شد با پایان یافتن رقابت های این فصل لیگ برتر باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر در كانون توجه قرار گرفت . تعداد جوان های با استعداد و تكنیكی این باشگاه پای دلال های بسیاری را به اهواز كشانده است . این دلا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فوتبالیست ایرانی تهدید به قتل شد

میلاد نوری تهدید به قتل شد

با پایان یافتن رقابت های این فصل لیگ برتر باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر در كانون توجه قرار گرفت . تعداد جوان های با استعداد و تكنیكی این باشگاه پای دلال های بسیاری را به اهواز كشانده است . این دلایل ها قبل از شروع فصل نقل و انتقالات با ترفندهای مختلف سعی بر آن دارند تا سوژه های خود را بالاخره به دام بیندازند اما به نظر می رسد اتفاق چند روز پیش با آنچه كه پیشتر دیده بودیم ، متفاوت است . یك روز قبل از بازی فولاد مقابل پرسپولیس فرد ناشناسی با مسعود رضاییان مدیر عامل باشگاه تماس می گیرد و وی را تهدید می كند كه اگر رضایتنامه میلاد نوری بازیكن جوان باشگاه صادر نشود او را خواهد كشت!

مدیر عامل فولاد این تهدید به قتل را جدی نمی گیرد اما با اصرار و تاكید فرد ناشناس مواجه می شود .

این اتفاق دیروز شوكی بزرگ به باشگاه بود اما قرار شد هیچ كس به نوری چیزی نگوید و التهاب را بالاتر از این نبرد.

رضاییان می گوید : الان نمی توانم این تهدید را به گردن كسی بیندازم . فعلاً هم به فرد خاصی مظنون نیستیم . شاید هیچ ارتباطی به فوتبال نداشته باشد . نمی خواهیم این خبر به دست روزنامه ها برسد ولی حالا پیگیر ماجرا هستیم .

نمونه این اتفاق در گذشته پیامد تلخب به جا گذاشته بود. چند سال پیش كوروش بختیاری زاده هافبك میانی فولاد سرهمین ماجرا پدرش را از دست داد. آن موقع وقتی افراد ناشناس با پدر بختیاری زاده تماس تلفنی گرفتند و به دورغ گفتند كه این فوتبالیست را كشته اند ، پدر بختیاری زاده تماس تلفنی گرفتند و به دورغ گفتند كه این فوتبالیست را كشته اند ، پدر بختیاری زاده بلافاصله با ایست قلبی مواجه شد و در گذشت . البته این ماجراها در فوتبال ایران كم سابقه است. یكی از اعضای باشگاه فولاد در خصوص ماجرای اخیر می گوید كه تماس گیرنده از تلفن های كارتی داخل شهر اهواز استفاده كرده تا ردی از خودش بر جای نگذارد . مسوولان فولاد همچنین اتفاقات حاشیه یی پیرامون باشگاه را به مسائل هفته های گذشته در انتقال بازیكنان به تیم های دیگر بی ربط نمی دانند . بنابر شنیده های ما ، در یكی از روزهای هفته قبل پور موسوی بازیكنان ملی پوش فولاد را برای صرف شام به منزلش دعوت می كند .

پور موسی قبلاً از باشگاه فولاد شكایت كرده بود و مدعی است كه سهمی از پول انتقال ملی پوش های فولاد به او تعلق می گیرد.