تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه شاهد گفت: دانشگاه شاهد یک دانشگاه وابسته به دستگاه اجرایی است از این رو باید مانند سایر دانشگاههای وابسته به دستگاه اجرایی مثل دانشگاه امام حسین (ع) و دانشگاه امام صادق (ع) پذیرش دانشجو داشت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام جزئیات نحوه پذیرش دانشجوی دانشگاه شاهد در کنکور 87

نتایج آزمون

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه شاهد گفت: دانشگاه شاهد یک دانشگاه وابسته به دستگاه اجرایی است از این رو باید مانند سایر دانشگاههای وابسته به دستگاه اجرایی مثل دانشگاه امام حسین (ع) و دانشگاه امام صادق (ع) پذیرش دانشجو داشته باشد.

وی با بیان اینکه پذیرش در دانشگاه شاهد از طریق کنکور سراسری صورت می گیرد اظهار داشت: پذیرش در این دانشگاه در سال جاری تفاوت چندانی با سالهای گذشته ندارد. در سال گذشته داوطلبان تمایل خود را برای پذیرش در دانشگاه شاهد به سازمان سنجش اعلام می کردند و سازمان نیز پس از قبولی لیست پذیرفته شدگان در دانشگاه را به اطلاع دانشگاه می رساند. دانشگاه نیز براساس شرایط و ضوابط خاص خود اقدام به پذیرش نهایی دانشجو می کرد و در صورتی که برخی از پذیرفته شدگان که نام آنها توسط سازمان سنجش به دانشگاه اعلام شده بود دارای شرایط نبودند، سازمان سنجش باید داوطلبین دیگری را از میان علاقه مندان به دانشگاه شاهد و قبول شدگان در کنکور جایگزین می کرد.

وی اضافه کرد: این فرایند پذیرش در دانشگاه شاهد مشکلاتی را به وجود آورده بود از این رو برای سال جاری قبل از نتایج نهایی، متقاضیان تحصیل در دانشگاه شاهد به این دانشگاه معرفی می شوند و پس از مصاحبه دانشگاه و پذیرش نهایی، اسامی قبول شدگان در دانشگاه توسط سازمان سنجش منتشر می شود.