تبیان، دستیار زندگی
مجری زبده رادیو جوان با اعضای روابط عمومی مؤسسه فرهنگی- اطلاع‌رسانی تبیان دیدار كرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور مجری رادیو جوان در روابط عمومی تبیان

حضور مجری رادیو جوان در روابط عمومی تبیان

مجری زبده رادیو جوان با اعضای روابط عمومی مؤسسه فرهنگی- اطلاع‌رسانی تبیان دیدار كرد.

سعید پورمحمودی مجری رادیو جوان به دعوت سرکار خانم فروزان کیا از بخش کودک و نوجوان مؤسسه تبیان با حمید روستایی مدیر روابط عمومی مؤسسه و اعضای آن دیدار كرد.

پورمحمودی، سایت تبیان را بسیار با محتوا و دارای پتانسیل فرهنگی بسیار خوبی توصیف و ابراز امیدواری كرد كه در برنامه‌های رادیو جوان و صدای جمهوری اسلامی بتواند محصولات سایت تبیان را به شیوه شایسته‌ای معرفی كند.

حضور مجری رادیو جوان در روابط عمومی تبیان

وی با پیشنهاد ساخت برنامه مشترك رادیویی توسط تبیان و رادیو جوان گفت: برنامه مشترك رادیویی می‌تواند مؤسسه تبیان را هر چه بیشتر و بهتر به جامعه معرفی كند. كارشناسان تبیان می‌توانند با حضور در رادیو سایت خود را تبلیغ كرده و آن را به جامعه و قشر جوان كشورمان بشناسانند.

مهندس روستائی نیز در این دیدار گفت: مؤسسه تا به حال درراستای معرفی و تبلیغ خود آن‌چنان فعالیتی نداشته و این با توجه به سیاست بالابردن محتوایی سایت بوده است به گونه‌ای كه تصمیم گرفتیم كه ابتدا سایت را با محتوی و دارای پشتیبانی‌های لازم طراحی كرده و پس از آن شروع به تبلیغ آن كنیم.

وی در ادامه افزود: امسال سالی است كه تبیان تمام تلاش خود را در راستای معرفی خود به جامعه انجام می‌دهد و كم كم ثمرات فعالیت‌های فرهنگی تبیان نمایان خواهد شد.

گفتنی است، این دیدار بعدازظهر چهارشنبه (4 اردیبهشت) در مؤسسه تبیان انجام شد.

روابط عمومی موسسه تبیان