تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال صباباتری گفت: تقابل من و علی دایی هم حساسیتی ندارد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقابل با دایی حساسیتی ندارد

تقابل با دایی حساسیتی ندارد

سرمربی تیم فوتبال صباباتری گفت: تقابل من و علی دایی هم حساسیتی ندارد.

یحیی گل محمدی در آستانه دیدار تیمش برابر سایپا در گفتگو با ایسنا، اظهار كرد: بازی با سایپا به لحاظ كسب نتیجه لازم، بسیار حساس است و این حساسیت برای صبا بیش از سایپاست چرا كه ما اكنون در كورس قهرمانی هستیم و برای ماندن در این رقابت‌ها باید سه امتیاز ارزشمند این بازی را كسب كنیم.

وی افزود: این دیدار از سویی می‌تواند بسیار سخت باشد، چون سایپا تیم جوان، دونده و با انگیزه‌ای دارد و علی‌رغم نتایج ضعیف در بازی‌های اخیر نشان داده كه حقش باخت نبوده و باید جایگاه بهتری در جدول داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال صباباتری در ارزیابی فنی از تیم سایپا تصریح كرد: این تیم دركارهای گروهی، پاسكاری‌های مداوم، حركت از كناره‌ها و سانتر از جناحین فوق‌العاده عمل می‌كند و با توجه به این كه سه بازیكن اصلی ما (سعید بیگی، ابوالفضل حاجی‌زاده) به دلیل مصدومیت و حمید فرزانه بدلیل محرومیت در بازی مقابل سایپا حضور ندارند، امیدوارم بتوانیم این وضعیت را مدیریت كرده تا مشكل چندانی پیش نیاید.

وی افزود: سعی كردیم بازیكنان‌مان را به دور از حواشی موجود در فوتبال نگه داریم و درست زمانی كه همه جا حرف از قهرمانی سپاهان، پرسپولیس یا استقلال اهواز است، می‌بینید كه صباباتری بدون كوچكترین حاشیه و سروصدایی با حضور در رده دوم جدول، یكی از بخت‌های مسلم قهرمانی لیگ است. من سعی كردم زیاد حرف نزنم تا فشار روانی روی بازیكنان نباشد. خوشبختانه بازیكنان بسیار باهوشی داریم كه علی‌رغم جوانی، اسیر حواشی نمی‌شوند و باعث شدند تا امید زیادی برای كسب عنوان قهرمانی در لیگ امسال داشته باشیم.

گل محمدی درمورد تاثیر فشردگی بازی‌های لیگ در روند آتی تیمش، خاطرنشان كرد: ما بسیار خوشحالیم كه قرار شد بازی‌ها به طور فشرده برگزار شود، چرا كه با تعطیلی چهل روزه لیگ مخالف بودیم. فكر می‌كنم تاثیر فشردگی بازی‌ها بر قوای جسمانی بازیكنان به طور یكسان برای تیم‌های مختلف وجود دارد چرا كه ظلم یكسان عین عدل است.

وی در این مورد افزود: اینجا دیگر نقش مربی است كه با نوع تمرینات خود برنامه‌ریزی مطلوبی داشته تا تیمش در كوتاه‌ترین زمان به حالت اول برگردد. نوع ریكاوری اصل مهمی می‌شود و باید بیشتر از تمرینات تكنیكی روی آن وقت گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال صباباتری در پایان غیر از صباباتری شانس بیشتری برای قهرمانی سپاهان نسبت به پرسپولیس قائل شد و درباره وضعیت آتی تیمش گفت: آنچه برای صباباتری در فصل بعد مسلم است واگذار نشدن امتیاز باشگاه به سازمان‌های دیگر است و مسوولین هرگونه صحبت در این مورد را رد می‌كنند. سیاست باشگاه هم برای فصل آتی چندان روشن نیست و فكر می‌كنم هرگونه جابجایی در كادرفنی یا موارد دیگر به نتایج تیم در بازی‌های آینده و جایگاه ما در جدول پس از پایان رقابت‌ها بستگی دارد. ما امید زیادی به قهرمانی داریم چرا كه تمامی تغییر و تحولات احتمالی دستخوش رسیدن به این مهم خواهد بود.