تبیان، دستیار زندگی
جایزه عکاس سال برای جعفر نوجوان همزمان با برپایی یازدهمین نمایشگاه مطبوعات و حضور فعال صاحبان اندیشه و قلم و دست اندرکاران نشریات ورزشی در این نمایشگاه مراسم تجلیل و تقدیر از همکاران پیشکسوت روزنامه نگاری و عکاسی در سالن آمف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتخاب بهترین عکس سال ورزشی

جایزه عکاس سال برای جعفر نوجوان

همزمان با برپایی یازدهمین نمایشگاه مطبوعات و حضور فعال صاحبان اندیشه و قلم و دست اندرکاران نشریات ورزشی در این نمایشگاه مراسم تجلیل و تقدیر از همکاران پیشکسوت روزنامه نگاری و عکاسی در سالن آمفی تئاتر( سالن سی و پنج) برگزار شد. در این مراسم از عکاسان نمونه که چندی پیش عکسهای انتخابی خود را برای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران ارسال کرده بودند، تقدیر شد. در این مسابقه 31 عکاس ورزشی حضور داشته و 108 عکس و آثارشان را تحویل مسوولین ذیربط دادند که طی دو مرحله عکسها توسط کارشناسان انجمن مورد بررسی قرار گرفته و از میان آنها 35 عکاس انتخاب و راهی مرحله بعدی شد که برای برگزیدن بهترین عکس از تمام کارشناسان ورزشی نظرسنجی شد و در نهایت عکس صحنه ای از دیدار استقلال.

آنیانگ( که در استادیوم آزادی و در آن شرایط بارانی برگزار شد)، به عنوان بهترین عکس سال برگزیده شد. جعفرنوجوان عکاس هنرمند روزنامه استقلال جوان، مجله تخصصی فوتبال و مجله روزهای زندگی می باشد که به غیر از عکسی که بعد از بررسی های سخت کارشناسانه، به عنوان عکس برگزیده سال انتخاب شد، آثار بسیار دیگری دارد که همگی از بهترین آثارعکاسی ورزشی محسوب می شوند. بخش ورزشی تبیان این موفقیت بزرگ را به جعفر نوجوان تبریک می گوید.