تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه سپاهان ایران تاکید کرد که برتری برابر الاتحاد عربستان یکی از بهترین پیروزی سالهای اخیر این تیم محسوب می شود که به سختی رقم خورد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهترین پیروزی سپاهان

سپاهان در اندیشه دیدار با آث میلان

مدیرعامل باشگاه سپاهان ایران تاکید کرد که برتری برابر الاتحاد عربستان یکی از بهترین پیروزی سالهای اخیر این تیم محسوب می شود که به سختی رقم خورد.

محمدرضا ساکت در گفتگو با مهر، در خصوص پیروزی تیمش برابر الاتحاد عربستان گفت: ما در یکی از سنگین ترین و سخت ترین دیدارهای سالهای اخیر خود به پیروزی دست یافتیم زیرا با توجه به کارشکنی های متعدد عربستانی ها و شرایط حاکم بر بازی و گرمای هوا، توانستیم این تیم را در خانه اش شکست دهیم.

وی ادامه داد: در این دیدار بازیکنان ما با غیرت ستودنی برابر حریف بازی کردند و توانستند ضمن مهار حملات این تیم، سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ایران همچنین تاکید کرد: با این پیروزی امیدمان برای صعود به مرحله بعد این مسابقات افزایش یافت اما همچنان کار سخت و سنگینی را در این دیدار پیش رو داریم، البته بازیکنان سپاهان مرد روزهای سخت و بازی های بزرگ هستند.

وی اضافه کرد: طبیعی است که پیروزی در دو بازی رفت و برگشت برابر الاتحاد عربستان می تواند در روز پایانی مسابقات و در صورت مساوی شدن امتیازات دو تیم، شانس ما را برای صعود به مرحله بعد افزایش دهد اما باید در دو بازی بعد هم پیروزی شویم تا بتوانیم شرایط صعودمان را به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات فراهم کنیم.

ساکت در پایان گفت: با قدرت در مسابقات آینده به میدان می رویم و نشان می دهیم که شکست تیم در دو بازی ابتدایی، جزو اتفاقات فوتبال بوده است و سپاهان همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابتها به حساب می آید.

محمود كریمی جراحی شد

سپاهان امتیاز از دست داد

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان كه از ناحیه چشم آسیب‌دیده بود، صبح روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه در بیمارستان نگاه تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت.

به نقل از سایت فوتبال ایران، كریمی در بازی سپاهان و مس كرمان از ناحیه شبكیه چشم چپ به شدت آسیب دید و با تشخیص پزشك متخصص روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گفت. طبق آخرین اخبار، پزشكان وضعیت او را امیدواركننده توصیف كردند و كریمی پس از سه ماه می‌تواند به میادین فوتبال بازگردد.

سپاهان با شایستگی الاتحاد را شکست داد

بهترین پیروزی سپاهان

گزارشگر تلویزیون سعودی اسپورت در پایان یدار سپاهان و الاتحاد گفت:" سپاهان مزد بازی برتر خودش را در نیمه دوم گرفت و با شایستگی موفق به شكست الاتحاد شد."

گزارشگر این مسابقه از عملكرد نماینده ایران در نیمه دوم بازی تمجید كرد و گفت: "‌باید منصفانه و به دور از تعصب بگوییم كه سپاهان شایسته این نتیجه بود. آنها نیمه اول با دقت بیشتری كار كردند و توانستند بازی را به خوبی در اختیار بگیرند."

وی ادامه داد:" سپاهان در بازی رفت هم بهتر از الاتحاد بازی كرده بود و اینبار در جده توانست  به پیروزی برسد. این تیم در نیمه دوم موقعیت های خوبی به دست آورد در حالی كه الاتحاد هیچ برنامه ای نداشت و بازی ضعیفی ارائه داد."

تیم فوتبال سپاهان ایران چهارشنبه شب و در چارچوب دیداری از دور برگشت مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود الاتحاد عربستان عبور کند.