تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال بایرن مونیخ، پنجشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مقابل زنیت سنت پترزبورگ با گل به خودی لوسیو متوقف شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیدهای بایرن کمرنگ شد

کلوزه نخستین گلش را برای بایرن زد

تیم فوتبال بایرن مونیخ، پنجشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مقابل زنیت سنت پترزبورگ با گل به خودی لوسیو متوقف شد.

به نقل از مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ پنجشنبه شب در حالی که از حمایت 66 هزار هوادار در ورزشگاه "آلیانز آرنا" برخوردار بود با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل زنیت سنت پترز بورگ روسیه متوقف شد. فرانک ریبری در دقیقه 18 این دیدار پس از اینکه "مالافی یف" دروازه بان زنیت ضربه پنالتی او را مهار کرد، توپ برگشتی را گل کرد تا بایرن نیمه نخست را با برتری یک برصفر به رختکن برود.

لوسیو، مدافع برزیلی بایرن که ید طولایی در باز کردن دروازه خودی دارد، در دقیقه 60 این دیدار به اشتباه دروازه تیم میزبان را باز کرد و حملات بی امان بایرنی ها در ادامه گلی برای این تیم در برنداشت. بایرن در دیدار برگشت که هفته آینده در ورزشگاه "پتروفسکی" سنت پترزبورگ برگزار می شود، کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

تیم گلاسکو رنجرز اسکاتلند، دیگر ناکام بازیهای پنجشنبه شب بود. این تیم در حالی که در "ایبراکس" میزبان فیورنتینا ایتالیا بود، به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل این تیم دست پیدا نکرد.

فیورنتینا شانس این را خواهد داشت تا هفته آینده در "آرتیمو فرانکی" شهر فلورانس، بازی را به سود خود خاتمه دهد و به فینال این رقابت ها راه پیدا کند.