تبیان، دستیار زندگی
روماریو دراندیشه ترك فلومیننزه روماریو، فوتبالیست با سابقه و محبوب برزیل اعلام كرد قصد ترك فلومیننزه را دارد و دلیل اصلی اش را اختلاف با رایكارد گومز، مربی این تیم، اعلام كرد. بازیكن سابق تیم آیندهوون و بارسلونا اعتقاد دارد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از نقل وانتقالات فوتبال جهان

روماریو دراندیشه ترك فلومیننزه

روماریو، فوتبالیست با سابقه و محبوب برزیل اعلام كرد قصد ترك فلومیننزه را دارد و دلیل اصلی اش را اختلاف با رایكارد گومز، مربی این تیم، اعلام كرد.

بازیكن سابق تیم آیندهوون و بارسلونا اعتقاد دارد گومز قصد نابود كردن او را دارد و به همین خاطر به وی فرصت كمتری برای حضور در زمین می دهد.

روماریو كه علاقه خاصی به فوتبال ساحلی دارد از سوی گومز از حضور در بازی منع شده است، اما مرد 900 گله فوتبال برزیل اعتقادی به دستورات مربی خود ندارد.

من از فوتبال ساحلی لذت می برم، اما گومز نمی خواهد كه من این كار را انجام دهم و این باعث شده است كه او كمتر از وجود من در تركیب اصلی تیمش استفاده كند و این دلیلی است كه من را تحریك به ترك فلومیننزه می كند.

فان گال مدیر فنی چلسی می شود

لوییس فان گال، مدیر فنی تیم آژاكس و سرمربی اسبق تیم بارسلونا اسپانیا، در مصاحبه با روزنامه "نیوز آو د ورلد" اعلام كرد كه مسوولان باشگاه چلسی با او وارد مذاكره شده اند تا در كنار خوسه مورینیو، مربی احتمالی این تیم، به عنوان مدیر فنی مشغول به كار شود.

من به خوبی تیم چلسی را می شناسم و با اكثر مسایل این تیم آشنا هستم و حتی با هواداران این باشگاه نیز صحبت كرده ام. چلسی باشگاه بزرگی است و كاركردن در این باشگاه برای من یك افتخار محسوب می شود، به خصوص اینكه در كنار خوسه باشد چون او دوست خوبی برای من است.

آنری بهترین بازیكن سال از نگاه اتحادیه‌ی نویسندگان فوتبال

تیری آنری، مهاجم بی‌نظیر آرسنال به عنوان بهترین بازیكن سال از سوی اتحادیه‌ی نویسندگان فوتبال انگلستان انتخاب شد.

چندی پیش آنری عنوان بهترین بازیكن سال را از سوی اتحادیه‌ی بازیكنان حرفه‌ای از آن خود كرده بود. هشتاد و هفت درصد از نویسندگان آنری را بهترین بازیكن انگلستان می‌دانند. فرانك لمپارد از چلسی و پاتریك ویرا از آرسنال در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

آنری این فصل سی و هفت گل به ثمر رسانده است.

هواداران یوونتوس برای لیپی دست تكان دادند

آخرین دیدار سرمربی یووه در دل آلپی

یوونتوس این هفته دو بر صفر سامپدوریا را شكست داد.

این آخرین دیدار مارچلولیپی در ورزشگاه دل آلپی در رقابت‌های سری آبود. سرمربی یووه در این باره گفت:«خداحافظی با هواداران یوونتوس لحظه‌ی احساسی و فراموش نشدنی برای من محسوب می‌شد. امیدوارم جانشین من هم چنین احساس لذتی در تورین داشته باشد. مربیگری در یوونتوس برای من مانند رویایی هشت ساله بود. از تمام توان خود برای قهرمانی در جام حذفی ایتالیا استفاده می‌كنیم.

بیست و نهمین قهرمانی آژاكس در هلند

فاینورد به جام یوفا رسید

آژاكس با پیروزی دو بر صفر برابر «بردا» قهرمان رقابت‌های لیگ هلند شد.

پرافتخارترین باشگاه هلند با شش امتیاز نسبت به آیندهون در حالی كه تنها یك دیدار به پایان رقابت‌های این فصل باقی مانده است، به مقام قهرمانی رسید.

اسنیجر و ایبراهیموویچ گل‌های آژاكس را در دیدار برابر بردا به ثمر رساندند.

سپید و سرخ پوشان شهر آمستردام با این پیروزی به ركورد رویایی بیست و نهمین قهرمانی در رقابت‌های هلند دست پیدا كردند. در یكی دیگر از دیدارهای حساس این هفته، فاینورد با پیروزی چهار بر یك برابر روزندال در جایگاه سوم جدول قرار گرفت. فصل آینده فاینورد در جام یوفا به میدان می‌رود.

تیم فوتبال "فنرباغچه " قهرمان لیگ اول تركیه شد

تیم فوتبال "فنرباغچه " تركیه ، یكشنبه شب در سی و سومین هفته از بازیهاى لیگ اول قهرمانی فوتبال تركیه با پیروزى چهاربر صفر بر تیم دنیزلی اسپور عنوان قهرمانی لیگ اول فوتبال تركیه را تصاحب كرد.

فنرباغچه در حالی عنوان قهرمانی این تیم را تصاحب كرد كه هنوز یك بازى تا پایان لیگ دارد.

با پیروزى فنرباغچه ، تعداد امتیازهاى این تیم به ۷۶ امتیاز رسید.این در حالی است كه تیم "ترابوزان اسپور" به عنوان تیم رقیب فنرباغچه با باخت در برابر تیم تیم "گالاتاسراى " سه امتیاز از دست داد و اختلاف آن با تیم فنرباغچه به پنج امتیاز رسید.

با اعلام نتیجه بازى كه در زمین حریف "فنرباغچه " در شهر دنیزلی انجام شد، طرفداران این تیم در سراسر تركیه به خیابانها ریخته و شروع به جشن وشادمانی كردند.

پیروزى این تیم ابراز خوشحالی كرد."رجب طیب اردوغان " نخست وزیر تركیه ، كه از طرفداران فنرباغچه است از

این پانزدهمین بار است كه تیم فنرباغچه به قهرمانی لیگ فوتبال تركیه دست می یابد.