تبیان، دستیار زندگی
در آخرین اطلاعیهUCI اعلام شد UCI اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری سهمیه ورودی المپیك2004 آتن را به قادر میزبانی داد .UCI در آخرین اطلاعیه خود كه لیست شركت كننده های المپیك را اعلام كرده است ، برای دوچرخه سواری ایران در رشته ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قادر میزبانی در آتن ركاب می زند

در آخرین اطلاعیهUCI اعلام شد

UCI اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری سهمیه ورودی المپیك2004 آتن را به قادر میزبانی داد .UCI در آخرین اطلاعیه خود كه لیست شركت كننده های المپیك را اعلام كرده است ، برای دوچرخه سواری ایران در رشته استقامت ، نام دو نفر را ثبت كرده است .

عباس سعیدی تنها ، اولین دوچرخه سواری بود كه برای ایران در مسابقه هایB جهانی سهمیه كسب كرد و حالاUCI به خاطر عملكرد مثبت میزبانی در یك سال گذشته نام او را نیز در بین المپیكی ها گنجانده است.

قادر سال پیش پیراهن طلایی تور تایوان را پوشید ، نفر دوم تور چین هایلك چین شد ، در تور كره نفر چهارم بود و از همه مهمتر اینكه فاتح آسیایی تور لانكاوی شد و اولین آسیایی بود كه در رده یازدهم جهان قرار گرفت . میزبانی كه در حال حاضریه همراه احد كاظمی در باشگاه جیانت تایوان خود را برای تور ژاپن آماده می كند ، با عباس سعیدی تنها و علیرضا حقی كه در چهار كیلومتر انفرادی سهمیه آتن را دارد ، سه دوچرخه سوارانی خواهند بود كه در المپیك ركاب خواهند زد .