تبیان، دستیار زندگی
اردوی مشترك ملی‌پوشان اعزامی به المپیك از روز شنبه در هتل ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

المپیكی‌ها گرد هم می‌آیند

اردوی مشترك ملی‌پوشان اعزامی به المپیك از روز شنبه در هتل المپیك آغاز می‌شود.

به نقل از  (ایسنا)، با توجه به اینكه ستاد تداركاتی مسابقات المپیك 2008 پكن قصد داشت به منظور بالا بردن روحیه اتحاد ملی در میان ورزشكاران اعزامی به مسابقات المپیك اردوی مشتركی را برای كلیه‌ی ملی‌پوشان در مجموعه ورزشی آزادی و انقلاب تهران برگزار كند، این اردوی مشترك با حضور تیم‌های بسكتبال، وزنه‌برداری و تكواندو از روز شنبه در مجموعه ورزشی آزادی صورت جدی‌تر به خود می‌گیرد و همه در هتل المپیك اسكان خواهند یافت. تیم ملی بوكس نیز كه همانند سابق در مجموعه ورزشی انقلاب تهران حضور دارد به تمرینات خود ادامه خواهد داد. بقیه‌ی تیم‌ها نیز با توجه به برنامه‌های دیدارهای تداركاتی و مسابقات كسب سهمیه به ترتیب به تیم‌های دیگر ملحق خواهند شد.

نصرالله سجادی، رییس ستاد تداركاتی مسابقات المپیك پكن در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: به غیر از رشته‌هایی كه هم اكنون می‌خواهند در آزادی اسكان یابند برخی رشته‌های ورزشی مانند كشتی از نظر اسكان هم اكنون وضعیت خوبی را در محل تمرین خود دارند كه با تكمیل شدن سهمیه‌های فرنگی به هتل المپیك خواهند رفت. رشته‌های دوومیدانی نیز با توجه به تقسیم رشته‌های مختلف در شهرهای كشور زیرنظر مربیان تخصصی در زمان‌هایی كه در تهران باشند به دیگر ملی‌پوشان خواهند پیوست.

وی گفت: با توجه به نیاز فدراسیون‌ها ومسابقات انتخابی هم اكنون چنین وضعیتی حاكم است و از اوایل تیرماه همه‌ی تیم‌ها به صورت كامل در این دو مكان استقرار خواهند یافت.

سجادی ادامه داد: برای كلیه‌ی تیم‌های استقرار یافته در اردوی مشترك برنامه‌ی غذایی ویژه، برنامه اوغات فراغت روزانه متناسب با نیاز ورزشكاران، مسایل پزشكی و درمانی و تمرینی مناسب با رشته‌ی ورزشی‌شان به آنها ارایه خواهد شد.