تبیان، دستیار زندگی
بهشت ماه 1383 نوزده كاندیدای «جشن بازیگر» مشخص شدند به گزارش ایسنا ، هیأت داوران ، از میان بیش از 200 بازیگر كه در سال 82 در تئاترهای گوناگون به ایفای نقش پرداخته اند ، 9 بازیگر زن و 10 بازیگر مرد را به عنوان كاندیداهای خود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 23 اردیبهشت ماه 1383

نوزده كاندیدای «جشن بازیگر» مشخص شدند


به گزارش ایسنا ، هیأت داوران ، از میان بیش از 200 بازیگر كه در سال 82 در تئاترهای گوناگون به ایفای نقش پرداخته اند ، 9 بازیگر زن و 10 بازیگر مرد را به عنوان كاندیداهای خود اعلام كرده اند كه لیست آن در ادامه می آید.

این لیست بر اساس حروف الفبا تنظیم شده است:

كاندیداهای زن:ستاره اسكندری ، پانته آ بهرام ، الهام پاوه نژاد ، سیما تیرانداز ، ژاله صامتی ، شبنم طلوعی ، نگار عابدی ، فروغ قجابگلی و فریبا كامران.

در بخش بازیگران مرد

نیز هیأت داوران 10 كاندیدای خود را به این شرح معرفی كردند:رضا بابك ، پیام دهكردی ، اكبر زنجانپور ، كوروش زارعی ، احمد ساعتچیان ، مهدی سلطانی ، علی عمرانی ، فردین محدث ، احمد مهرانفر و افشین هاشمی.

به گزارش ایسنا ، هیأت داوران از میان این 19 بازیگر 3 بازیگر زن و 3 بازیگر مرد را به عنوان برگزیدگان اول تا سوم معرفی می كنند.

لازم به ذكر است هنوز تاریخ دقیق برگزاری این جشن مشخص نشده است. پیش از این اعلام شده بود كه جشن بازیگر همزمان با برگزاری جشن تئاتر برگزار می شود اما از آنجا كه جشن خانه تئاتر جمعه 8 خرداد برگزار می شود احتمال دارد جشن بازیگر این روز برگزار نشود زیرا بسیاری از بازیگران و كاندیداهای این جشن روز جمعه باید بر صحنه تئاتر حاضر شوند. بنابراین احتمال می رود این جشن شنبه 9 خرداد كه روز تعطیل تئاتر است ، برگزار شود.