تبیان، دستیار زندگی
پرویز مشكاتیان سرپرست گروه عارف در گفت‌وگو با فارس گفت:ما مصمم هستیم امسال كنسرت جدیدی را با همان تركیب گروه عارف البته با خواننده جدید برگزار كنیم اما هنوز منتظریم مسائل مربوط به اجرا را انجام و سپس تمرینات را شروع كنیم. وی افزود:این اجرا تكرار كنسرت سا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشكاتیان گروه عارف را به روی صحنه می‌برد

مشکاتیان

پرویز مشكاتیان از اجرای گروه عارف در سال جاری با خواننده جدید خبر داد.

پرویز مشكاتیان سرپرست گروه عارف در گفت‌وگو با فارس گفت:ما مصمم هستیم امسال كنسرت جدیدی را با همان تركیب گروه عارف البته با خواننده جدید برگزار كنیم اما هنوز منتظریم مسائل مربوط به اجرا را انجام و سپس تمرینات را شروع كنیم.

وی افزود:این اجرا تكرار كنسرت سال گذشته ما در تالار بزرگ كشور نخواهد بود بلكه كاملا متفاوت است و قطعات جدیدی را با تغییر خواننده اجرا خواهیم كرد.

این آهنگساز با اشاره به قطعات اجرایی در این كنسرت اظهار داشت:من همیشه در كار هستم و قطعا قطعاتی را برای اجرا در نظر داریم اما ابتدا باید خواننده را انتخاب و بسته به نوع صدا و حنجره خواننده قطعاتی را در نظر بگیرم.

سرپرست گروه موسیقی عارف با بیان اینكه تركیب گروه تغییر نخواهد كرد و تنها خواننده عوض می‌شود،بیان داشت: خواننده هیچ وقت جزو گروه عارف نیست و تنها برای آهنگسازان و گروه‌های مختلف می‌خواند.

وی ادامه داد: هر كدام از كارهای هر آهنگسازی حال و احوالی دارد كه باید با حنجره‌ای خاص خوانده شود، بر این اساس است كه خواننده در اجراهای مختلف عوض می‌شود.

مشكاتیان در خاتمه خاطر نشان كرد:این كنسرت قطعا امسال برگزار خواهد شد اما زمان آن را هنوز تعیین نكرده‌ایم.