تبیان، دستیار زندگی
بازیکن ایرانی تیم اینتراخت فرانکفورت گفت: در صحبتی که با "مرزبان" داشتم حرفی از حضورم ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به پرسپولیس فکر نمی کنم

مهدوی کیا و حضور در پرسپولیس

بازیکن ایرانی تیم اینتراخت فرانکفورت گفت: در صحبتی که با "مرزبان" داشتم حرفی از حضورم در پرسپولیس به میان نیامد.

مهدی مهدوی کیا در گفت و گو با  (ایسنا)، درباره حضور علیرضا مرزبان در تمرینات اینتراخت فرانکفوت و اخباری که درباره بازگشتش به پرسپولیس مطرح شده، اظهار کرد: همان طور که می دانید مرزبان در فرانکفورت زندگی می کند. پیش از حضورش در تمرینات اینتراخت تماس تلفنی با هم داشتیم تا این که او سر تمرین آمد و غیر از این که با هم یک عکس یادگاری اندختیم و من وضعیت پرسپولیس را در لیگ از او پرسیدم، صحبت دیگری نشد.

وی افزود: من تا دو سال دیگر با اینتراخت قرارداد دارم و قصد ندارم به این زودی ها از فوتبال اروپا جدا بشوم. بنابراین با وجود علاقه فراوانم به پرسپولیس و هوادارانش فعلا قصد حضور در ایران و جدایی از اروپا را ندارم.

مهدوی کیا درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: وضعیت پرسپولیس را دورادور پیگیری می کنم. پرسپولیس در نیم فصل اول تیم با ثباتی بود اما در شرایطی که چیزی تا مشخص شدن تکلیف قهرمانی نمانده متاسفانه هفت امتیاز از سپاهان عقب افتاده.

مهدوی کیا ادامه داد: پرسپولیس شرایط سختی برای رسیدن به قهرمانی دارد. با این حال این مساله دور از دسترس نیست و امیدوارم که پرسپولیس بتواند به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند.

وی در ادامه گفت و گوی خود درباره شکست اینتراخت برابر بایرن مونیخ گفت: این سومین شکست ما در سه هفته گذشته بود و با این باخت شرایط مان دشوار شد. بایرن مونیخ تیم بسیار قدرتمندی است و فکر نمی کنم که کسی در قهرمانی این تیم شکی داشته باشد. هر چند ما مقابل بایرن شکست خوردیم اما با استفاده از موقعیت هایمان می توانستیم با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.

بازیکن ایرانی اینتراخت افزود: نحوه تقسیم شدن امتیازها در رقابت های امسال به گونه ای است که یک تیم میانه جدولی با یک برد می تواند تا رده پنجم، ششم بالا بیاید و با یک باخت به انتهای جدول برود. ما متاسفانه در سه هفته اخیر شکست خورده ایم. باید هر چه سریعتر به وضعیت گذشته برسیم چرا که در غیر این صورت شرایط بدی به وجود خواهد آمد.

مهدوی کیا در پاسخ به این سوال که هدف اینتراخت از رقابت های این فصل چه بود؟ گفت: مربی در ابتدای فصل کسب 45 امتیاز را مدنظر گرفته بود که ما تا به حال 42 امتیاز گرفته ایم. 5 هفته هم تا پایان لیگ مانده. اگر بتوانیم به شکست هایمان پایان بدهیم می توانیم به جام اینترتوتو فکر کنیم، در غیر این صورت بعید می دانم که بتوانیم فصل آینده در رقابتی اروپایی شرکت کنیم.

وی درباره غیبت اش در دیدار برابر بایرن مونیخ گفت: پس از یک ماه و نیم دوری از میادین به دلیل مصدومیت تشخیص مربی این بود که من بازی نکنم. این وضعیت برایم جالب نیست اما تلاش می کنم که با انگیزه ای که همیشه داشته ام به ترکیب اصلی تیم برگردم.