تبیان، دستیار زندگی
بازیكن ایرانی تیم اینتراخت فرانكفورت گفت: امیدوارم كه با كسب نتیجه‌ای مناسب در دیدار با بایرن مونیخ ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فصل راضی كننده‌ای نبود

پبازیكن ایرانی تیم اینتراخت فرانكفورت گفت: امیدوارم كه با كسب نتیجه‌ای مناسب در دیدار با بایرن مونیخ به شكست‌مان در دو هفته اخیر پایان دهیم.

مهدی مهدوی‌كیا در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار كرد: اینتراخت پیش از دو بازی قبلی وضعیت خوبی داشت اما، در دو بازی قبلی شكست خوردیم. با این حال در حال حاضر تیم هشتم لیگ هستیم و هواداران هم از نتایجی كه در این فصل بدست آمده راضی هستند.

وی افزود: اگر از دو بازی قبلی امتیاز می‌گرفتیم شرایط‌مان در جدول متفاوت بود. ما قبل از این دو بازی در بالای جدول بودیم. به هر حال امیدوارم كه بتوانیم با توجه به اینكه بازی‌مان مقابل بایرن مونیخ در خانه برگزار می‌شود به نتیجه‌ای مناسب برسیم تا هم به وضعیت سومی‌مان سروسامان بدهیم و هم اینكه بتوانیم در جدول ارتقاء رتبه داشته باشیم.

مهدوی‌كیا با بیان اینكه دیدار با بایرن مونیخ همیشه دشوار بوده است، گفت: این سختی وقتی چند برابر می‌شود كه به شرایط امسال بایرن مونیخ هم توجه كنیم. آنها امسال خیلی خوب نتیجه گرفته‌اند و پس از صعود به نیمه نهایی جام یوفا مقابل دورتموند هم به پیروزی پنج بر صفر رسیده‌اند. آنها به لحاظ روحی در شرایط فوق‌العاده خوبی هستند اما ما هم با حمایت تماشاگران به كسب برد در این بازی امیدواریم.

بازیكن ایرانی اینتراخت در پاسخ به این سوال كه چه قدر از عملكرد خودتان در این فصل رضایت دارید، گفت: در نیم فصل اول شرایطم مناسب بود اما، نیم فصل دوم برای من با مصدومیت‌های فراوانی آغاز شد، به طوری كه از ابتدای نیم فصل دوم تا به حال نتوانسته‌ام در تركیب اصلی تیم قرار بگیرم. باید بگویم فصل راضی كننده‌ای برایم نبود. با این حال امیدوارم كه بتوانم با به دست آوردن شرایط بدنی مناسب در بازی‌های آینده نمایش خوبی را ارایه كنم. همین كه پس از پنج، شش هفته در بازی با هانوفر توانستم دوازده دقیقه برای اینتراخت بازی كنم نشانه خوبی است كه می‌توانم به آینده امیدوار باشم.

مهدوی‌كیا افزود: فعلا تركیب تیم برای بازی با بایرن مونیخ اعلام نشده اما من مثل تمام بازی‌ها برای بازی با بایرن مونیخ انگیزه فراوانی دارم. با این حال این تشخیص سرمربی است كه به من بازی بدهد یا خیر. اگر در تركیب بودم تلاش می‌كنم عملكرد خوبی داشته باشم.