تبیان، دستیار زندگی
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یك یادداشت تفاهم در زمینه گسترش همكاریهای خبری و اطلاع رسانی امضا می‌كنند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر عامل ایرنا در تبیان

مدیر عامل ایرنا در تبیان

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یك یادداشت تفاهم در زمینه گسترش همكاریهای خبری و اطلاع رسانی امضا می‌كنند.

این توافق سه شنبه روز گذشته در جریان دیدار سیدجلال فیاضی مدیرعامل ایرنا از موسسه تبیان و مذاكراتش با محمدرضا فرخ مدیرعامل این موسسه بدست آمد.

مدیر عامل ایرنا در تبیان

فیاضی پس از این دیدار كه حدود دو ساعت بطول انجامید، از فعالیتهای تبیان كه بر محور امور فرهنگی، مذهبی و آموزشی در حوزه سایبر متمركز است، ابراز خرسندی كرد و پشتیبانی ایرنا را از گسترش فعالیتهای اطلاع رسانی در حوزه دفاع از اصول اعتقادی و ارزشهای اسلامی جامعه اعلام داشت.

فیاضی با اشاره به راه اندازی IDC خبرگزاری ایرنا در مرداد ماه سال گذشته، ابراز تمایل خود را برای همکاری در راه اندازی IDC  موسسه تبیان ابراز نمود.

مدیر عامل ایرنا در تبیان      مدیر عامل ایرنا در تبیان

مهندس فرخ نیز با تشریح برنامه‌های تبیان، از برنامه‌های آن در زمینه تولید برنامه‌های مختلف آموزشی، بازیهای رایانه ای، پاسخ به انواع سوالات و توسعه دامنه مخاطبان خبر داد.

وی گفت: هم اینك روزانه بطور میانگین ‪ ۵۰۰‬هزار مورد بازدید از سایت تبیان انجام می‌شود و این روند سرعتی روزافزون دارد.

مدیر عامل ایرنا در تبیان      مدیر عامل ایرنا در تبیان

مدیرعامل تبیان، یكی از محورهای مهم فعالیت این موسسه را حركت جمعی برای تولید مطالب محتوایی بیان كرد و اظهارداشت: تبیان از طریق عضوگیری، دریافت و ارسال مطالب، ارائه مشاوره و بخش پرسش و پاسخ در زمینه‌های مختلف توانسته است ارتباط و تعامل دو جانبه موفقی با مخاطبان خود برقرار كند.

فرخ، ارتباط با مخاطبان از طریق دو سیستم اینترنت و اینترانت را از دیگر برنامه‌های تبیان برشمرد و گفت كه هم اینك حدود ‪ ۶۰۰‬مسجد در شهرهای بزرگ كشور و هزاران تن از اعضا و مخاطبان تبیان به شیوه اینترانت و بدون پرداخت هزینه با شبكه تبیان ارتباط دارند.

در ادامه مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و همراهان ایشان از بخش های مختلف سایت و مالتی مدیا بازدید نموده و از نزدیک با فعالیت کارکنان موسسه آشنا شدند.

گزارش: هومن بهلولی

روابط عمومی موسسه تبیان