تبیان، دستیار زندگی
مل، جعفر كاشانی قائم مقام هیات مدیره باشگاه پیروزی ( پرسپولیس) به اتفاق نظر بر ادامه‌ی مدیریت «اكبر غمخوار» با قائم مقامی «جعفر كاشانی» تاكید كردند. اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی در آخرین رایزنیهای درون گروهی خود به این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اتفاق نظر اعضای هیات مدیره؛

اكبر غمخوار مدیرعامل، جعفر كاشانی قائم مقام

هیات مدیره باشگاه پیروزی ( پرسپولیس) به اتفاق نظر بر ادامه‌ی مدیریت «اكبر غمخوار» با قائم مقامی «جعفر كاشانی» تاكید كردند.

اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی در آخرین رایزنیهای درون گروهی خود به این نتیجه رسیده‌اند كه اكبر غمخوار همچنان مدیر عامل و جعفر كاشانی قائم مقام باشگاه باشد و هیچ كدام از اعضاء نیز از سمت خود استعفا ندهند.

براساس اشكال قانونی و حكم صادره شده‌ی دیوان عالی كشور تا زمان مشخص شدن تكلیف این دعوی حقوقی این باشگاه نمی‌تواند مدیریت كنونی خود را تغییر دهد و حتی به بازار بورس وارد شود.

یكی از اعضای هیات مدیره باشگاه پیروزی با اعلام این خبر افزود: رئیس سازمان تربیت بدنی همه‌ی برنامه‌های اجرایی، مدیریتی را به هیات مدیره واگذار كرده است و طبق اشكال قانونی موجود قرار شد، همه‌ی اعضا فعلی در هیات مدیره فعالیت داشته باشند كه با اعلام نهایی مهندس مهرعلیزاده طی دو هفته‌ی آینده این مجموعه‌ی مدیرتی جدید فعالیتش را شروع خواهد كرد.

قرار است در چارت جدید، قائم مقام در امور ورزشی و فنی فوتبال دخالت مستقیم داشته باشد و مدیر عامل هیچ گونه دخالتی در این موارد نداشته باشد.

به گفته‌ی وی تا به حال تمام اعضاء به جزء «جلیل سازگارنژاد» با این طرح موافقت كرده‌اند.

سازگار نژاد، خواهان واگذاری مدیریت باشگاه به تقدس نژاد معاون سابق سازمان تربیت بدنی است.