تبیان، دستیار زندگی
ت حـجـازی اهــل تبــانــی نیست ناصر حجازی سرمربی آبی پوشان خوزستان كه از زمان حضور در اهواز و روزهای پرالتهاب پایانی سومین دوره‌ی لیگ برتر سكوت اختیار كرده بود، به تشریح شرایط فعالیتش در اهواز، قهرمانی پاس و دغدغه‌های كنونی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال تهـران بـه مدیـرانش باخت

حـجـازی اهــل تبــانــی نیست

ناصر حجازی سرمربی آبی پوشان خوزستان كه از زمان حضور در اهواز و روزهای پرالتهاب پایانی سومین دوره‌ی لیگ برتر سكوت اختیار كرده بود، به تشریح شرایط فعالیتش در اهواز، قهرمانی پاس و دغدغه‌های كنونی استقلال تهران پرداخت.

حجازی با تقدیر و تشكر از همكاری حرفه‌ای مسئولان باشگاه استقلال خوزستان گفت: در طول چندین سال مربی‌گری‌ام، استقلال اهواز یكی از بهترین باشگاههایی بود كه در آن كاملا احساس آرامش می‌كردم چرا كه نوع نگاه مدیران این مجموعه ورزشی با مسائل حرفه‌ای فوتبال كاملا شفاف و قابل توجه بود.

وی تصریح كرد: شفیع زاده و مسئولان باشگاه استقلال خوزستان برنامه‌های گسترده‌ای را برای رشد فوتبال در دست انجام دارند و زحمات زیادی كشیده‌اند كه امیدوارم برای سال بعد نیز با برنامه ریزی حرفه‌ای تیمی فعال و پر قدرت را راهی مسابقات كنند.

حجازی با اشاره به جایگاه هشتمی تیم استقلال خوزستان در سومین دوره مسابقات لیگ برتر خاطر نشان كرد: تیمی كه نسبت به سال گذشته صعود داشته قطعا در شرایط بهتری قرار گرفته است ، هر چند كه معتقدم جایگاه واقعی این تیم بالاتر از حد كنونی است.

وی تاكید كرد: كوچكترین مشكلی با مسئولان باشگاه استقلال اهواز نداشته و نخواهم داشت، چرا كه هر دو ما دارای تفكرات حرفه‌ای هستیم و این مهم نیز باعث ‌شده بود كه خیلی راحت با هم كنار بیاییم.

حجازی با اشاره به شایعات در مرحله‌ جدائی‌اش از استقلال خوزستان گفت: متاسفانه در شرایط حساس لیگ مشكلاتی برای خانواده‌ام ایجاد شده بود كه با پیشنهاد مدیران باشگاه قرار شد مدتی را برای بررسی اوضاع به تهران بیایم و بلافاصله پس از رفع مشكل دوباره راهی اهواز شدم كه مجددا بعد از چند روز شرایط به گونه‌ای شد، كه باید به تهران می‌آمدم، این در حالی است كه باشگاه در تمام این اوقات بیشترین همكاری را به عمل آورد.

حجازی تاكید كرد: در تمام مدت زمان حضورم در استقلال خوزستان با آرامش كامل تمرینات را دنبال می‌كردیم و هیچ مشكلی وجود نداشت حتی در روزهایی كه در تهران بودم نیز با تیم ارتباط داشتم.

وی افزود: تمام قراردادم از سوی استقلال خوزستان پرداخت شده است، ولی هنوز هیچ گونه نشستی برای ادامه‌ی همكاری برای فصل آینده نداشته‌ام، هر چند كه علاقمندم با این تیم و این مدیران همكاری جدیدی را شروع كنم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به جو سازیهای اخیر بر علیه آبی پوشان اهواز و مطرح كردن بحث تبانی در دو بازی اخیر این تیم اظهار داشت: تیمی كه با ارائه‌ی یك بازی ابتدایی در زمین حریفش به میدان رفته است نباید انتظاری جزء شكست داشته باشد، هر چند كه معتقدم با بازی بد استقلال تهران در اهواز این بازی می‌توانست نتیجه‌ی پرگل‌تری نیز داشته باشد.

وی افزود: استقلال خوزستان با پیروزی اهواز و شكست پرگل در دستگردی كه ناشی از بد بازی كردن بود سرنوشت قهرمانی لیگ را تغییر داد و این واقعیتی است كه باید به اتفاقات فوتبال ربط داد، چرا كه در فوتبال امروز هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

حجازی خاطرنشان كرد: تبانی در فوتبال استقلال خوزستان جایی ندارد و این چیزی است كه مطبوعات برای فروش بیشتر خود به همگان تلقین كردند.

وی افزود: اگر اهل تبانی‌كردن بودم به دامادم می‌گفتم كه در بازی با سپاهان به استقلال خوزستان گل نزند، اگر می‌خواستم تبانی كنم، امروز ناصر حجازی نبودم.

ناصر حجازی همچنین در خصوص بازیهای استقلال تهران به ایسنا گفت: استقلالیها به خودشان باختند، به عملكرد مدیرانشان باختند، به فعالیتهای ضد فوتبالی برخی مدیرانشان باختند! قریب با فوتبال «غریب» است، اول باید این موارد را اصلاح كرد و بعد به دنبال كسب قهرمانی بود.

حجازی تاكید كرد: مدیریت باشگاه استقلال تهران هوادارانش را گول زد، چرا كه با طرح شعار قهرمانی آنها را خشنود كرد و در حال حاضر نیز با دیكته كردن اینكه نائب قهرمانی نیز با این بضاعت اندك كوه كندن بوده است عملكردشان را توجیه می‌كنند.

وی در پایان خواستار دادن فرصت بیشتر مدیران به مربیان ایرانی شد تا آنها بتوانند آنچه را كه از تجربیات حرفه‌ای آموخته‌اند، در زمین بازی پیاده كنند.