تبیان، دستیار زندگی
حسین کعبی مدافع تیم فوتبال پیروزی تهران شب گذشته در اهواز مورد ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمله شبانه 15 نفر به کعبی!

حمله وحشیانه به کعبی

"حسین كعبی " مدافع تیم فوتبال پیروزی تهران شب گذشته در اهواز مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد.

دیشب بعد از بازی استقلال اهواز - پرسپولیس تعداد 15 نفر ناشناس و در ساعت یک و نیم شب به خانه کعبی در اهواز حمله کرده و او را به شدت مضروب کرده اند.

كعبی درحالیكه در نیمه‌های شب گذشته به اتفاق برادرش درحال رفتن به خانه در منطقه كیانپارس بود ، مورد حمله قرار گرفت كه به بیمارستان انتقال و سرش مورد چند بخیه قرار گرفت .

در این حادثه گفته می‌شود همچنین دست برادر كعبی شكسته است .

گفته می‌شود سه نفر در این رابطه دستگیر شده است .

پرونده مساله پیش آمده برای كعبی در محاكم قضایی در دست بررسی است .

کعبی به روزنامه دنیای فوتبال گفت:ساعت حول و حوش یک شب بود که همراه برادر و بچه خواهرم به منزل خودم در کیان پارس رفتم . وقتی وارد خانه شدم 15 نفری آنجا بودند که بعد از دیدن ما حمله ور شدند ، هنوز هم در شوک هستم . در این درگیری دست بچه خواهرم شکست ، برادرم هم آسیب دید ، ما فقط 3 نفر بودیم و آنها 15 نفر. هیچ جوره حریفشان نبودیم. نمی دانید چقدر غول بودند و خیلی وحشیانه به ما حمله می کردند و هنوز هم نتوانسته ام با این اتفاق کنار بیایم .

بازیکن ملی پوش پرسپولیس در مورد جراحات وارده گفت :صورتم کلی ورم دارد ، بینی ام شکسته ، تو کمرم خنجر کردند که شانس آوردم ضربه خیلی محکم نبود.

وی افزود : 3 نفر از آنها نیزآسیب دیده اند که در بیمارستان بستری هستند . حالا قرار است به پزشک قانونی بروم و مراحل شکایت را پیگیری کنم و تا آخر پی ماجرا را می گیرم .

عکس : دنیای فوتبال