تبیان، دستیار زندگی
بازیكن؛ كاشانی: «بگوویچ» حق اخراج بازیكنی را ندارد كریم باقری، رضا جباری، حسن خان محمدی، حمید استیلی، محمد برزگر، پژمان جمشیدی و علیرضا امامی فر هفت بازیكنی هستند كه گفته می‌شود، وینگو بگوویچ خواستار عدم حضورشان در تمرینات ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به دنبال شایعه اخراج هفت بازیكن؛

كاشانی: «بگوویچ» حق اخراج بازیكنی را ندارد

كریم باقری، رضا جباری، حسن خان محمدی، حمید استیلی، محمد برزگر، پژمان جمشیدی و علیرضا امامی فر هفت بازیكنی هستند كه گفته می‌شود، وینگو بگوویچ خواستار عدم حضورشان در تمرینات تیم پیروزی (پرسپولیس) شده است.

جعفر كاشانی، عضو هیات مدیره و رییس كمیته‌ی فنی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) با رد شایعه‌ی اخراج بازیكنان تیم پیروزی گفت: وینگو بگوویچ، به عنوان سرمربی تیم هیچ حقی ندارد كه بازیكنان را از تیم اخراج كند.

وی افزود: طبق آیین نامه‌ و وظایف اجرایی، یك مربی هیچ حقی مبنی بر اخراج بازیكن ندارد، بلكه فقط می‌تواند با گزارش به باشگاه، تصمیم‌گیری را به مدیران واگذار كند.

كاشانی با انتقاد از نوع برخورد برخی رسانه‌ها با مسایل باشگاه پیروزی (پرسپولیس) تاكید كرد: كمیته‌ی فنی باشگاه هفته‌ی آینده به این موضوع رسیدگی خواهد كرد و طی مذاكراتی با بازیكنان و سرمربی تیم مساله را حل می‌كند، زیرا معتقدم این جریان نمی‌تواند غیر قابل حل باشد.

این عضو هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی خاطرنشان كرد: اگر تمام مسایل از كانال خودش بررسی و تصمیم‌گیری شود قطعا چنین مشكلاتی ایجاد نخواهد شد كه امیدوارم با بینش بالای رییس مجمع عمومی باشگاه این مهم برای فصل آینده مورد توجه بیشتر قرار گیرد تا تیم با آرامش فكری كامل راهی مسابقات شود.

وی در پایان تاكید كرد: همه چیز پرسپولیس در آینده‌ای نزدیك قانونمند خواهد شد.

وینكو بگوویچ:

مـن مدیر امور مالـی باشگـاه نیستم

بـازیكنـی را مجبور به مـاندن نكـرده‌ایـم

به كار بردن واژه اخراج درباره 7 بازیكن تیم پرسپولیس درست نیست زیرا آنها را اخراج نكرده‌ام.

وینكو بگوویچ افزود: از حدود دو ماه قبل لیستی شامل اسامی 7 بازیكن مورد نظر خود كه انتظارات من را به لحاظ مسایل تكنیكی و تاكتیكی برآورده نمی‌كردند به غمخوار ارایه دادم و درباره وضعیت پیروزی در فصل آینده و جوانگرایی در آن به بحث پرداختیم. واقعیت همین است و باشگاه باید برای فصل آینده دست به جوانگرایی بزند، لذا «اخراج» واژه‌ای نادرست است.

سرمربی تیم فوتبال پیروزی تصریح كرد: از همان دو ماه قبل به غمخوار گفتم كه برای انجام مسابقاتی قابل قبول در فصل آینده نیاز به روح تازه‌ای داریم، اما در هر حال در فرصت باقیمانده تا پایان فصل شاید شاهد بهبود وضعیت آنها باشیم.

وی خاطرنشان كرد: پس از بازگشت غمخوار از دبی، مجددا درباره‌ی شرایط تیم و تمامی مسایل جاری باشگاه و فصل آینده بحث خواهیم كرد باید دید به چه نوع بازیكنان و چه نوع پتانسیلی نیاز داریم. در غیر این صورت همه چیز مانند قبل خواهد بود. البته قاعده‌ی فوتبال همین است و حتی تیمی مانند رئال مادرید، بازیكنی در حد «هیرو» را كنار می‌گذارد بدون آنكه بحث خاصی مطرح شود.

بگوویچ یادآور شد: لیست بازیكنان مورد نظر خود را بر حسب پستی كه به آنها نیاز داریم به غمخوار ارایه خواهم كرد گرچه در این بین و در راه جذب آنها با مشكلاتی چون مسایل مالی و قرارداد احتمالی آنها با باشگاه‌های خود روبرو خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال پیروزی در پایان با اشاره به اینكه در مصاف با فولاد تمامی بازیكنان بازی بسیار ضعیفی را انجام دادند و با عدم تلاش در میدان حداقل انتظار را فراهم نكردند به ایسنا گفت: مسایل مالی بازیكنان بر عهده من نیست زیرا من مربی تیم هستم نه مدیر مالی باشگاه. از طرفی هیچ كس آنها را مجبور به ماندن در پیروزی نكرده است و این مشكلات مربوط به امروز و دیروز نیست. بلكه همواره در هر فصل شاهد این نوع مشكلات بوده ایم.