تبیان، دستیار زندگی
Frontpage بدنبال لینك‌های قطع شده می‌گردد و به شما كمك می‌كند آنها را اصلاح كنید. برای اطمینان از اینكه لینك‌ها بروز می‌باشند، می‌توانید از ابزار Verify Hyperlinks استفاده كنید ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه لینك‌ها را اصلاح و بروز رسانی كنیم؟

Frontpage بدنبال لینك‌های قطع شده می‌گردد و به شما كمك می‌كند آنها را اصلاح كنید. برای اطمینان از اینكه لینك‌ها بروز می‌باشند، می‌توانید از ابزار Verify Hyperlinks استفاده كنید كه لینك‌های داخلی و نیز لینك‌هایی از سایت به صفحات خارجی را چك می‌كند. اگر این ابزار نتواند لینكی پیدا كند، لینك را قطع شده معرفی می‌كند.

یك سایت باز كنید

چگونه لینك‌ها را اصلاح و بروز رسانی كنیم؟

از منوی File ، گزینه Open Web را باز كنید. در كادر محاوره‌ای Open ، سایتی كه می‌خواهید چك كنید را پیدا كنید و روی دكمه Open كلیك كنید . نوار Recalculate Hyperlinks فقط در نوار ابزار Reporting موجود است. برای باز كردن این نوار ابزار، از منوی View، گزینه Toolbars و بعد گزینه Reporting را انتخاب كنید.

هایپرلینك‌ها را صحت سنجی كنید

چگونه لینك‌ها را اصلاح و بروز رسانی كنیم؟

اگر سایت شما هایپرلینك‌هایی به سایت‌های دیگر در اینترنت دارد، باید به اینترنت وصل شوید. Frontpage این لینك‌های خارجی را چك می‌كند (ولی اگر نتواند یك اتصال به اینترنت پیدا كند، این لینك را قطع شده معرفی می‌كند). روی دكمه Verify Hyperlinks در نوار ابزار Reporting كلیك كنید تا كادر محاوره‌ای Verify Hyperlinks باز شود.

روی Start كلیك كنید

چگونه لینك‌ها را اصلاح و بروز رسانی كنیم؟

می‌توانید گزینه Verify Only unknown hyperlinks را انتخاب كنید این گزینه فقط لینك‌هایی را بررسی می‌كند كه هنوز چك نشده‌اند مانند لینك به سایت‌های خارجی (این گزینه می‌تواند در وقت شما صرفه جویی كند) یا Verify all hyperlinks را انتخاب كنید تا تمام هایپرلینك‌ها را چك كند. روی Start كلیك كنید. بعد از اینكه چك كردن به پایان رسید، گزارش Broken Hyperlinks نمایش داده می‌شود و تمام صفحاتی كه لینك قطع شده دارند را لیست می‌كند.

یكی از صفحات را انتخاب كنید

چگونه لینك‌ها را اصلاح و بروز رسانی كنیم؟

از لیست Broken Hyperlinks ، یك صفحه را برای اصلاح انتخاب كنید و روی دكمه Edit Hyperlink در نوار ابزار Reporting كلیك كنید. یا ، صفحه مورد نظر را انتخاب كنید، روی آن كلیك راست كنید و گزینه Edit Hyperlink را انتخاب كنید. كادر محاوره‌ای Edit Hyperlink باز می‌شود.

اصلاح كردن یك لینك

چگونه لینك‌ها را اصلاح و بروز رسانی كنیم؟

آدرس صفحه‌ای كه می‌خواهید به آن لینك كنید را در فیلد Replace hyperlink with تایپ كنید. یا روی Browse كلیك كنید و صفحه‌ای كه باید لینك شود را پیدا كنید.

جایگزین كردن تمام لینك‌های قطع شده

چگونه لینك‌ها را اصلاح و بروز رسانی كنیم؟

اگر این لینك در بیش از یك محل ظاهر شده است، گزینه Change in all pages را انتخاب كنید و روی دكمه Replace كلیك كنید. به این صورت، هر قسمتی كه این لینك قطع شده در آن قرار دارد، با لینكی كه در مرحله 5 مشخص كردید جایگزین می‌شود.

* توجه *

Recalculate Hyperlinks

Frontpage ، یك شاخص(فهرست) درونی از تمام لینك‌های سایت نگه می‌دارد. برای اطمینان از اینكه این لیست بهنگام باشد (مخصوصاً بعد از وارد كردن صفحات جدید یا انجام تغییرات با استفاده از یك ویرایشگر خارجی)، از ابزار Recaleulate Hyperlinks استفاده كنید. این ابزار، لینك‌های قطع شده را پیدا می‌كند، آنها را اصلاح می‌كند و فایل‌های غیرضروری ( مانند زمینه‌های بلا استفاده) را حذف می‌كند. از منوی Tools ، گزینه Recalculate hyperlinks را انتخاب كنید. وقتی كه كادر محاوره‌ای Recalculate Hyperlinks باز شد، روی yes كلیك كنید.