تبیان، دستیار زندگی
1- حمید استیلی: آبرویم را ریختند. چه بگویم ؟ خیلی راحت آبرو و اعتبار چندین ساله ام در فوتبال را زیر سوال بردند . اصلاً فكر نمی كردم روزی با من چنین رفتاری كنند . متاسفانه در این بین فقط بچه هایی كه از همه بی سرو صداتر و كم ح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

7 پرسپولیسی از اخراجشان می گویند

1- حمید استیلی:

آبرویم را ریختند.

چه بگویم ؟ خیلی راحت آبرو و اعتبار چندین ساله ام در فوتبال را زیر سوال بردند . اصلاً فكر نمی كردم روزی با من چنین رفتاری كنند . متاسفانه در این بین فقط بچه هایی كه از همه بی سرو صداتر و كم حاشیه تر بودند ، سوختند. اگر تیم نتیجه نمی گرفت از نیمكت نشینی اینان بود ، چه بگویم ، همه را به خدا واگذار می كنم .

2- پژمان جمشیدی:

من با باشگاه طرفم .

مطمئنم كه اخراج من به دلایل فنی نیست چون خود بگوویچ بارها مرا به كناری می خواند و می گفت : تو بهترین پیستون ایرانی . اما امروز می گوید به كارش نمی آیم !

من با باشگاه قرارداد دارم و با آنها طرفم نه بگوویچ و تا روزی كه آنها بخواهند با جان و دل برای پرسپولیس بازی می كنم .

3- حسن خان محمدی :

این حق طبیعی باشگاه است.

اخراج شدم دیگر ! دیروز می خواستند امروز نمی خواهند . این حق طبیعی باشگاه است اما باید بگویم كه تا به حال به هیچ یك از مربیانم بی احترامی نكرده ام . اصلاً پرسپولیس برای ما چه كرده كه بیشتر از این از آن انتظار داشته باشیم ؛ فعلاً بیشتر به فكر سفر حج مادرم هستم تا ببینم چه پیش می آید.

4- رضا جباری :

استقلال برو نیستم .

خدا را شكر كه توسط بگوویچ اخراج شدم . رضا جباری ضعفی ندارد كه ناراحت این مسائل باشد . قبلاً هم تصمیم داشتم بروم اما دو دل بودم . واقعاً كار با بگوویچ سخت است.

اگر بگوویچ رفتنی باشد با كمال میل در خدمت پرسپولیس هستم. چون تیم را دوست دارم . ضمناً هواداران مطمئن باشند كه استقلال برو نیستم .

5- علیرضا امامی فر :

بدترین راه را انتخاب كردند

این كار با سازماندهی قبلی صورت گرفته است . بگوویچ ضعف هایش را زیر سایه این7 نام پنهان كرده است. همین حالا هم خیلی از تیم ها علاقه مند به قرار داد بستن با ما هستند ، فقط آقایان برای این كار خود بدترین راه را انتخاب كردند.

6- كریم باقری :

این رسم مردانگی نبود.

هر چه تماس گرفتیم موفق به صحبت با كریم باقری نشدیم . گویا او سكوت را بر هر چیزی ترجیح داده بود ، اما روز پنج شنبه هنگام ترك ورزشگاه درفشی فر كریم زیر لب می گفت : این رسم مردانگی نبود . البته كریم از جمله بازیكنانی است كه در این فصل در حد نام خود و پرسپولیس بازی كرد . او پیش از این با پروین هم به مشكل برخورده بود .

7- محمد برزگر :

وینكو ما را با خود غرق كرد.

خیلی تعجب می كنم . دیروز بگوویج به بازیكنان می گفت : من پشت شما هستم و نگران نباشید . " امروز لیست مازاد اعلام می كند ! من اصلاً در اهواز نبودم كه از عملكرد او انتقاد كنم. به هر حال باشگاه باید رسماً به من اعلام كند زیرا من با بگوویچ قرار داد امضا نكرده ام . وینكو خواسته برای فرار از بحران7 نفر را به ته چاه بكشد و با خودش غرق كند.