تبیان، دستیار زندگی
اولین كاری كه قبل از منتشر كردن سایت خود باید انجام دهید این است كه یك شركت پیدا كنید كه به اینترنت دستیابی داشته باشد و در سرور خود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه یك ISP پیدا كنیم كه از Frontpage پشتیبانی كند؟

چگونه یك ISP پیدا كنیم كه از Frontpage پشتیبانی كند؟

اولین كاری كه قبل از منتشر كردن سایت خود باید انجام دهید این است كه یك شركت پیدا كنید كه به اینترنت دستیابی داشته باشد و در سرور خود از سایت شما میزبانی كند. اگر ممكن باشد شركت موردنظر باید از Fronpage Server Extensions پشتیبانی كند. زیرا برخی از قابلیت‌‌هایی كه صفحات Frontpage را جذاب تر می‌كنند به آن نیاز دارند. مایكروسافت لیستی از شركت‌های میزبان كه از Frontpage پشتیبانی می‌كنند در اختیار دارد. همچنین می‌توانید سایت‌های وب مستقلی كه لیست و رتبه سرویس‌های میزبان وب كه از Frontpage پشتیبانی می‌كنند را در اختیار دارند جستجو كنید.

Office on the web را انتخاب كنید

اگر كامپیوتر شما طوری راه اندازی شده است كه بصورت خودكار، یك اتصال اینترنت برقرار كند، ابتدا باید اتصال اینترنت خود را برقرار كنید و بعد از منوی Help ، گزینه Office on the web را انتخاب كنید. سایت Office Update در مرورگر باز می‌شود. در اینجا لیستی از میزبان‌های وب می‌بینید كه از Frontpage پشتیبانی می‌كنند و مایكروسافت آنها را توصیه می‌كند.

سایت Microsoft WPP را باز كنید

همچنین می‌توانید سایت Web Presence Provider را مستقیماً باز كنید. مرورگر را باز كنید و در نوار آدرس تایپ كنیدwww . microsoft . com.

جستجو به دنبال ISP

یك میزبان وب پشتیبانی كننده از Frontpage را بر حسب اسم، محل و نوع سرویسی كه ارائه می‌كنند جستجو كنید. برای مثال، برخی میزبان‌ها، فضای رایگان ارائه می‌كنند كه از تبلیغات و آگهی پشتیبانی می‌كند. برخی دیگر روی سایت شركت‌های كوچك تمركز می‌كنند. این نوع سایت‌ها ممكن است از یك سایت شخصی، هزینه بیشتری داشته باشند و سرویس‌های بیشتری را ارائه كنند. توجه داشته باشید كه سایت‌های مایكروسافت نسبتاً زیاد تغییر می‌كنند. بنابراین ممكن است این صفحه با آنچه كه در اینجا نشان داده شده است فرق داشته باشد.

یك منبع مستقل پیدا كنید

برای مشاهده رتبه ISP های موجود از نظر كاربران، سایت وب Servies CNET را مشاهده كنید. مرورگر خود را باز كنید و این آدرس را تایپ كنید:http:// webhostlist . inter netlist . com

میزبان‌ها را بررسی كنید

سایت Host Investigator به شما امكان می‌دهد تا سرویس‌های میزبانی را برحسب هزینه و سرویس‌هایی كه ارائه می‌كنند پیدا كنید. این سایت همچنین نظر مشتریان را نشان می‌دهد. مرورگر خود را باز كنید و آدرس www . hostinvestigator . com را تایپ كنید. بعد رتبه میزبان‌ها را بر اساس سرویس، اطمینان و قیمت مشاهده كنید.

Top 25

یك سرویس مستقل دیگر، TopHosts.com است كه سرویس‌های میزبان را مرور می‌كند. سایت www.tophosts.com را باز كنید تا سرویس‌های میزبان توصیه شده Top25 را مشاهده كنید.

* توجه*

سرویس‌های رایگان

اگر به دنبال میزبان‌های رایگانی می‌گردید كه از Frontpage پشتیبانی می‌كنند ، به سایت (www.tripod.com)Tripod و Yahoo! GeoEities (geocities.yahoo.com ) مراجعه كنید. برای مشاهده لیست میزبان‌های رایگان، به سایت Free web page Provider Review (www.fwpreview.com ) مراجعه كنید.