تبیان، دستیار زندگی
هند گرفت مارسی در دیدار برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی جام یوفا دو بر صفر نیوكاسل را شكست داد. فرانسوی‌ها این فصل در فوتبال اروپا بی‌نظیر بودند. پس از رسیدن موناكو به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز گذشته مارسی نیز به دیدار نهای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ژوزه آنیگو: تمام مردم شهر جشن خواهند گرفت

مارسی در دیدار برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی جام یوفا دو بر صفر نیوكاسل را شكست داد.

فرانسوی‌ها این فصل در فوتبال اروپا بی‌نظیر بودند. پس از رسیدن موناكو به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز گذشته مارسی نیز به دیدار نهایی جام یوفا رسید. هر دو نماینده‌ی فرانسه تیم‌های انگلیسی را در مرحله‌ی نیمه نهایی كنار گذاشتند. اما «دیده دروگبا» ستاره‌ی مارسی در دیدار برابر نیوكاسل بود. او هر دو گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند.

ژوزه آنیگو، سرمربی مارسی پس از پایان این دیدار گفت: این دیدار برای من مانند داستان جن و پری بود! ما در هشت دیدار این تورنمنت شكست نخورده‌ایم و اكنون به دنبال پیروزی در دیدار نهایی و در گوتنبرگ هستیم. می‌دانم تمام مردم شهر مارسی این پیروزی را جشن خواهند گرفت. هر كسی می‌تواند از این كامیابی بزرگ لذت ببرد.

سه ماه پیش من گروه جوان و بی‌تجربه‌ای را در اختیار داشتم اما اكنون این گروه در یك گامی قهرمانی است. ما از تمام توان خود برای آوردن جام به مارسی استفاده می‌كنیم. می‌دانم ما همگی در رویا به سر می‌بریم.

دروگبا ستاره‌ی این فصل مارسی در این باره گفت: عملكرد خیره كننده‌ای در این دیدار داشتیم. از پیش می‌دانستیم كه كار دشواری در این دیدار پیش رو داریم خیلی خوشحالم كه توانستم در این دیدار از فرصت‌ها استفاده كنم.

میك مكارتی در فهرست مربیان مورد نظر كره جنوبی

مربی ایرلندی تنها به ساندرلند می‌اندیشد

فدراسیون فوتبال كره‌ی جنوبی نام میك مكارتی، سرمربی كنونی ساندرلند را در فهرست ده مربی خارجی مورد علاقه‌ی خود قرار داد.

نمایندگان فدراسیون فوتبال كره جنوبی به دنبال جانشین مناسبی برای هومبرتو كوئلیو پرتغالی هستند كه ماه پیش از سمت خود استعفا داده بود.

كوئلیو در تیم ملی كره‌ی جنوبی موفق نبود با این وجود كره‌ای‌ها همچنان به دنبال مربی خارجی برای تیمشان هستند.

میك مكارتی، سرمربی پیشین تیم ملی ایرلند، بدون درنگ موضوع پیوستنش به كادر مربیگری كره‌ی جنوبی را رد كرد. وی گفت: در حال حاضر تنها به یك موضوع علاقه دارم و آن صعود دوباره‌یساندرلند به لیگ برتر است.

اگر كره‌ای‌ها از این مربی ایرلندی دلسرد شوند، آن گاه گزینه‌های دیگر خود نظیر لوییس فیلیپه اسكولاری، سنول گونش و برنو متسو را مورد بررسی قرار می‌دهند.

شوچنكو: توتی به میلان بیاید

كاپیتان رم در گروه قهرمان ایتالیا

آندری شوچنكو، به فرانچسكو توتی كاپیتان رم پیشنهاد داد تا به میلان بپیوندد.

مهاجم بی‌نظیر گروه قهرمان رقابت‌های سری آ ایتالیا در این باره گفت: مدت‌ها است كه می‌خواهم در كنار توتی بازی كنم. او قهرمان بزرگی است. حقیقتا میلان می‌تواند از وجود این بازیكن بهره‌مند شود. توتی بازیكن زیركی است كه هنوز جای پیشرفت دارد.

كاكای برزیلی این فصل پشت سر مهاجمان میلان به میدان می‌رفت، او در تغذیه مردان خط آتش تیمش موفق بود، اما با این وجود شوچنكو معتقد است مردی دیگر می‌تواند فصل آینده كاكا را در خط میانی یاری كند.

ستاره‌ی اوكراینی میلان در این باره گفت: كاكا این فصل عالی بود. اما من به توتی هم علاقه دارم، او برای گل زدن و به دست آوردن پیروزی حریصانه بازی می‌كند.