تبیان، دستیار زندگی
نرم افزار سیندرلا, نرم افزار پیشرفته محسوب می شود, که علاوه بر ترسیمات هندسی معمول امکان شبیه سازی مسائل هندسه ی نااقلیدسی را نیز دارد. نرم افزار مبتنی بر جاوا بوده و خروجی اپلت هم دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم افزار Cindrella

نرم افزار cindrella

نرم افزار سیندرلا, نرم افزاری پیشرفته محسوب می شود كه به كمك آن می‌توان مباحث هندسه را به صورت پویا شبیه‌سازی كرد و  مباحث هندسی را تحلیل كرد. هم‌چنین می‌توان تمرین‌هایی برای دانش‌آموزان تهیه كرد و با توجه به آن تدریس كرد. نرم افزار علاوه بر ترسیمات هندسی معمول امکان شبیه سازی مسائل هندسه‌ی نااقلیدسی را نیز دارد. می‌توان انتقال و  تبدیلات هندسی را انجام داد و حتی فراكتال‌ها را شبیه سازی كرد و ساخت. به كمك این نرم افزار می‌توان مباحث فیزیك را نیز، به عنوان مثال می‌توان پرتابه‌ها، حركت دورانی و حركت نوسانی فنر را شبیه سازی كرد. نرم افزار مبتنی بر جاوا بوده و خروجی اپلت هم دارد.

مدرسه اینترنتی تبیان پس از ترجمه موفقیت آمیز نرم افزار GeoGebra  با پشتیبانی دانشگاه سالزبورگ اتریش و سرپرستی مارکوس هوهن وارتر و تهیه محتوای درسی از آن، در حال ترجمه نرم‌‏افزار سیندرلا با همکاری موسسه Cinderella در کشور آلمان به زبان فارسی است.

کاربران محترم و فعالی که در زمینه ریاضیات، فیزیک و ترجمه انگلیسی به فارسی فعالیت داشته‏اند با پر کردن این فرم (کلیک کنید) و ارسال آن به آدرس  می‌توانند ما را در ترجمه این نرم افزار یاری دهند.

دریافت نرم افزار

سایت نرم افزار دریافت برنامه جاوا نمونه‌های ساخته شده