تبیان، دستیار زندگی
خورد آمدن و رفتن افراد در پرسپولیس به من ارتباطی ندارد پرسپولیس به مقامی بهتر از پنجمی دست نیافت. مقامی كه برای هواداران این تیم فرقی با مقام چهاردهم نمی كند. در روزی كه پاس و استقلال نگاه ها را خیره كرده بودند، هوادران سرخ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی دایی: به پاسی ها تبریك می گویم

استقلال از خودش ضربه خورد

آمدن و رفتن افراد در پرسپولیس به من ارتباطی ندارد

پرسپولیس به مقامی بهتر از پنجمی دست نیافت. مقامی كه برای هواداران این تیم فرقی با مقام چهاردهم نمی كند. در روزی كه پاس و استقلال نگاه ها را خیره كرده بودند، هوادران سرخ مجبور بودند خود را سرگرم جدال با شاگردان بوناچیچ كنند و البته آنجا هم به مراد نرسیدند.

اما در میان پرسپولیسی ها یك نفر می تواند سرش را بالا بگیرد. او برای كامیابی تیمش 16 بار تور حریفان را به لرزه درآورد اما چه سود كه حالا باید زیر سایه ی آرش برهانی قرار گیرد. كاپیتان تیم ملی با صراحت تمام می گوید:"نه، این پرسپولیس نبود" و با حسرت از قهرمانی پاس حرف می زند. آخرین حرفهای علی دایی را بخوانید.

علی دایی ابتدا در مورد قهرمانی تیم پاس در لیگ برتر گفت: "به تمام پاسی ها تبریك می گویم. آنها مزد زحمات یك ساله ی خود را گرفتند.آرزو می كنم پاس نماینده ی شایسته ای برای فوتبال ایران در آسیا باشد. در مورد اینكه می گویند چه تیمی برای قهرمانی شایسته بود باید بگویم خیلی از تیم ها شایسته ی قهرمانی بودند اما این تیم پاس بود كه از امكانات و فرصت ها استفاده كرد و به قهرمانی دست یافت.

وی، در ارتباط با ناكامی تیم استقلال در راه قهرمانی در یك جدال پایاپای با تیم پاس نیز گفت: استقلال در این فصل با تغییر و تحولات فراوانی روبرو شده بود، با این حال بازی های خوبی در طول فصل ارایه دادند. آنها در این روزهای پایانی شانس بیشتری نسبت به تیم پاس داشتند اما از خودشان ضربه خوردند. استقلالی ها نباید اجازه می دادند سرنوشت قهرمانی به بازی تیم های پاس و استقلال اهواز گره بخورد. استقلال با شكست در اهواز عملا جام را به پاس تقدیم كرد. در این میان نمی توان از فرصت طلبی پاس نیز به سادگی گذشت. آنها با تمركز بیشتر امتیازات لازم را جمع كردند و قهرمان شدند. اما مساله ای كه ناراحت كننده است اینكه استقلال با این نایب قهرمانی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شد. در فوتبال آسیا این مشكل وجود دارد كه تیم دوم جدول با تیم دوازدهم هیچ فرقی ندارد و برخلاف لیگ قهرمانان اروپا جایگاه خوبی برای تیم های دوم و سوم لیگ كشورهای مختلف قایل نمی شوند. با این وجود استقلال حالا چشم به جام حذفی دوخته است.

دایی، به عملكرد خود در این فصل اشاره كرد و افزود: از بازی های خود در این فصل راضی هستم. اما جایگاه پرسپولیس در جدول رضایت من و هیچ كدام از بازیكنان و اعضای تیم را جلب نكرد. پرسپولیس در این فصل به هیچ عنوان در حد و اندازه های خود ظاهر نشد و برای موفقیت در فصل آینده نیاز به تغییر و تحولات فراوانی دارد.پرسپولیس مسایل فراوانی دارد كه بیان آنها در یكی دو ساعت ممكن نیست.

وی، با بیان اینكه در پایان این فصل قراردادم با پرسپولیس به پایان می رسد،افزود: هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته ام. پس از پایان جام حذفی با مسوولان باشگاه مذاكره و تصمیم گیری خواهم كرد. در مورد شایعاتی كه این روزها در مورد رفتن و یا ماندن غمخوار شنیده می شود هم باید بگویم این مسایل به من كه بازیكن پرسپولیس هستم ارتباطی ندارد. من به عنوان بازیكن تیم باید به وظیفه ی خود عمل كنم. رفت و آمد اشخاص در سطح مدیریت نباید در عملكرد من تاثیر داشته باشد.

علی دایی به بازی پرسپولیس مقابل فولاد اشاره كرد و اظهار داشت: هوای اهواز بسیار گرم بود و بچه ها نتوانستند بازی مورد نظر را ارایه دهند. فولاد ازپرسپولیس بهتر بازی كرد و به پیروزی هم رسید. البته ما هم چند موقعیت مناسب داشتیم و اگر دقت می كردیم نتیجه ی دیگری رقم می خورد.

آقای گل این فصل لیگ برتر، با تكذیب درگیری خود در بازی گذشته گفت: خبر درگیری من كذب محض است. یكی از عكاسان با داركو كمك مربی پرسپولیس درگیر شده بود و به او دشنام می گفت كه من مانع ادامه ی درگیری شدم.

وی در پایان تصریح كرد: پرسپولیس برای شادی هواداران خود و حضور در لیگ قهرمانان آسیا تنها یك راه دارد و آن هم قهرمانی در جام حذفی است.من به حرف های مبنی بر سخت شدن كار پرسپولیس به دلیل حضور جدی استقلال در جام حذفی اعتقاد ندارم، چرا كه پرسپولیس باید قهرمان جام حذفی شود و در این راه باید تمام تیم ها را شكست دهد. در این میان به امید خدا مدیریت باشگاه با در اختیار گذاشتن امكانات مناسب بازیكنان را در راه رسیدن به قهرمانی جام حذفی یاری خواهد كرد.