تبیان، دستیار زندگی
ویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از كسب عنوان نایب قهرمانی سومین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاههای كشور در پیامی از حمایتهای هواداران این باشگاه در طول فصل تشكر و قدردانی كرد. قلعه نویی دراین پیام خطاب به هواداران استقلال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دست تك تك شما را می بوسم

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از كسب عنوان نایب قهرمانی سومین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاههای كشور در پیامی از حمایتهای هواداران این باشگاه در طول فصل تشكر و قدردانی كرد.

قلعه نویی دراین پیام خطاب به هواداران استقلال آورده است: ازتمام هواداران باشگاه استقلال چه درداخل و چه درخارج از كشوركه صمیمانه باشگاه محبوب خود را درطول رقابتهای لیگ امسال حمایت كردند تشكر وقدردانی می كنم.

سرمربی آبی پوشان تهرانی كه در روزهای پایانی لیگ برترعنوان قهرمانی را از دست داد دربخش دیگری از پیام خود عنوان كرده : برای اولین باردرورزشگاه آزادی صحنه های زیبایی را دیدم كه در طول دوران ورزش قهرمانی خود كمترشاهد آن بودم. حمایت هواداران استقلال درحالی كه تیم ما ازحریف عقب بود و تشویقهای بی امان آنها صحنه های بدیعی را خلق كرد كه می تواند نقطه عطفی در تاریخ فوتبال ما باشد.

من به عنوان عضو كوچكی از خانواده استقلال ازهمه این هواداران  تشكر می كنم و دست تك تك آنها را می بوسم و با وجود یكه تجربه قهرمانی دررقابتهای جام باشگاههای آسیا را نیز داشتم اما دربازی مقابل پگاه صحنه هایی را دیدم كه هرگز فراموش نخواهد شد. كمتراتفاق افتاده كه به خاطرمسایل دنیوی اشك بریزم اما دراین روز وبا دیدن صحنه هایی كه تماشاگران عاشق استقلال خلق كردند ازدرون گریه كردم و ازاینكه نتوانستم با كسب عنوان قهرمانی درروزپایانی كام آنها را شیرین كنم تاسف خوردم.

قلعه نویی در ادامه پیام خود اشاره می كند :  به هر حال ما تلاش خود را كردیم و باید به قسمت و سرنوشت خود راضی باشیم. ما ازهمان ابتدا همه چیز را به خدا واگذار كرده بودیم و درپایان نیز راضی به رضای او هستیم. از فردا برای حضورموفق درجام حذفی تلاش خود را آغاز خواهیم كرد و می كوشیم تا با كسب نتایج درخورشان استقلال دل هواداران بامحبت و خونگرم این تیم را شاد كنم.