تبیان، دستیار زندگی
بار دیگر به اوج فوتبال ایران بازگشت سرمربی تیم فوتبال پاس پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: این قهرمانی حاصل كار یك مجموعه بزرگ است،همه دست به دست هم دادند تا بار دیگر پاس به اوج فوتبال ایران بازگردد. مجید جلالی در جمع خب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجید جلالی در جمع خبرنگاران:

پاس بار دیگر به اوج فوتبال ایران بازگشت

سرمربی تیم فوتبال پاس پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: این قهرمانی حاصل كار یك مجموعه بزرگ است،همه دست به دست هم دادند تا بار دیگر پاس به اوج فوتبال ایران بازگردد.

مجید جلالی در جمع خبرنگاران با اشاره به قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: مردم ما تشنه فوتبال و تیم خوب هستند و اكنون كه این تیم دیدارهای خوبی را در لیگ برتر به نمایش گذاشته طرفدار این تیم خواهند شد.

وی با اشاره به رقابتهای سومین دوره لیگ برتر خاطرنشان كرد: كیفیت فنی لیگ برتر این دوره نسبت به دوره گذشته قابل قیاس نبود، به طوری كه تیم سایپا كه در ته جدول قرار داشت نیز برای ادامه دیدارهای خود در لیگ ایده‌ی مناسبی را داشت و بطوركلی در بخش فنی، لیگ خوبی را داشتیم و فوتبال كشور پیشرفت‌های خوبی كرده است. ما در فصل جاری در یازده بازی اول سه شكست داشتیم و در پانزده بازی بعد بدون شكست بودیم و بهترین نتیجه لیگ در روز پایانی به ثمر نشست و این نشان می‌دهد كه تیم پاس نیز در این فصل سیرصعودی خود را داشته است.

وی با بیان اینكه هیچ برنامه‌ای برای آینده پاس ندارد اظهارداشت: من تا ساعتی پیش فقط به قهرمانی پاس در لیگ برتر فكر می‌كردم و اكنون برنامه‌ای برای آینده ندارم.

جلالی با تقدیر از تیم استقلال گفت: من همیشه به تیم استقلال احترام می‌گذارم و رقابت نزدیك با این تیم باعث شد كه بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

وی در پایان افزود: همه بازیكنان تیم پاس در فصل جاری خوب كار كردند ولی خداداد عزیزی به طور حتم یكی از بهترین بازیهای فصل باشگاهی خودش را انجام داد و به اندازه كافی شایستگی خود را نشان داده است. خداداد شایسته تیم ملی است.