تبیان، دستیار زندگی
دوستان خوب و همراهان همیشگی سایت تبیان! با فرارسیدن ماه ربیع الاول و ولادت پیامبر رحمت و صادق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهار در بهار

نوروز

دوستان خوب و همراهان همیشگی سایت تبیان!

با فرارسیدن ماه ربیع الاول و ولادت پیامبر رحمت و صادق آل عبا علیهماالسلام همه جا رنگ و بویی خاص و بهارگونه به خود می گیرد ، حال تلاقی این ماه عظیم با ایام نوروز همگان را به جنب و جوشی واداشته تا با حال وهوایی متفاوت به استقبال این بهار در بهار بروند.

این روزها اگر سری به خیابانهای شهر بزنیم می بینیم  که چه شور و شوقی به پاست ، عده ای  به دنبال بستن پرونده کارهای نیمه تمام ، عده ای مشغول خرید عید و عده ای سرگرم خانه تکانی و ...  خلاصه همه به نوعی در تکاپو هستند تا با خیالی آسوده  سال جدید را آغاز کنند .

دوستان شما در سایت تبیان هم سخت مشغولند تا بتوانند ایام خوشی را برایتان فراهم آورند. در ایام نوروز مانند همیشه سایت به روز شده  و کلیه بخش های سایت از  مطالب و مقالات در بخش های مختلف تا  سوالات روزانه، هفتگی و آدینه طبق روال سابق تغییر می کند.

فعالیتهای ویژه ای در این ایام به شرح ذیل ارائه می شود:

- ویژه نامه نوروز با عنوان سفرنامه گل شامل بخشهای بسیار متنوع و جالب :

-هفت سین قرآنی- حرفهای خودمانی ، چگونه عید خوشی داشته باشیم ، مصاحبه با نیمای برنامه رنگین کمان  ، بهاریه ، حکایات و لطایف خواندنی ، مسافر کوچولوی تبیان ، نوروز  ورزش  خنده ،  شیرینی های نوروزی و ....

- برگزاری طرح " چرا سکوت ای مسلمان" با موضوع پاسخ به توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام صلی الله و علیه و آله و سلم همراه با مسابقه مقاله نویسی و جوایز نفیس

- مسابقه ی ویژه نوروزی با عنوان ایران 1404 با جایزه ای خاص و بی نظیر

- برگزاری ختم قرآن در روز ولادت پیامبر صلی الله و علیه و آله  و امام صادق علیه السلام

- مسابقه ورزشی

- مسابقه عکاسی از سفره هفت سین

در ایام نوروز منتظر ما باشید ، ما نیز مثل همیشه به همراهی و توجه شما خوبان امیدداریم