تبیان، دستیار زندگی
اولین روز مسابقات بین المللی جودو قزاقستان با کسب دو مدال نقره و برنز برای ملی پوشان کشورمان خاتمه یافت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میران مدال طلا را از دست داد

میران هم  طلسم طلا را نشکست

اولین روز مسابقات بین المللی جودو قزاقستان با کسب دو مدال نقره و برنز برای ملی پوشان کشورمان خاتمه یافت.

به نقل از مهر، در ادامه این رقابت ها که از سری مسابقات گزینشی المپیک محسوب می شود سرگروه تیم ملی جودو کشورمان با شکست در دیدار پایانی وزن 100+ به مدال نقره دست یافت. سید محمود میران که صبح روز شنبه جودوکارانی از قزاقستان و ازبکستان را با ضربه فنی شکست داده بود در دیدار پایانی مقابل جودوکار ژاپنی قرار گرفت و در اجرای فن حریف غافلگیر شد و با ضربه فنی شکست خورد تا به مدال نقره دست پیدا کند.

در روز شنبه همچنین حمید قاسمی نژاد دیگر نماینده جودو کشورمان در وزن 81- کیلوگرم به مدال برنز مسابقات جودو بین المللی قزاقستان دست یافت.

امروز (یکشنبه) در دومین و آخرین روز مسابقات وحید سرلک و ذکریا مرادی به مصاف رقبای خود می روند. رقابت های بین المللی جودوی قزاقستان که از سری رقابت های گزینشی المپیک محسوب می شود به مدت 2 روز در آلماتی برگزار خواهد شد.

ذکریا مرادی در بیمارستان بستری شد

پارس جنوبی قهرمان جودو جام فجر

عضو تیم ملی جودوی کشورمان قبل از حضور در رقابتهای انتخابی المپیک در یکی از بیمارستانهای آلماتی بستری شد.

ذکریا مرادی نماینده تیم ملی جودو که جهت شرکت دررقابتهای انتخابی المپیک در قزاقستان حضور دارد بامداد روز یکشنبه بعد از حضور در مراسم وزن کشی در حالیکه خود را برای دیدار با نماینده کره شمالی آماده می کرد از ناحیه شکم احساس ناراحتی کرد و افزایش درد باعث شد تا همراه با محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی تیم ملی و نماینده فدراسیون قزاقستان بلافاصله به یکی از بهترین بیمارستانهای آلماتی منتقل شود.

انجام آزمایشات مختلف نشان داد که وی از ناحیه "آپاندیسیت" دچار مشکل شده و باید خیلی سریع مورد عمل جراحی قرار گیرد. طبق آخرین اطلاعات وی هم اکنون تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

این درحالیست که محمد درخشان رئیس پیشین فدراسیون جودو که به عنوان ناظر اتحادیه جودو آسیا در آلماتی حضور دارد به همراه خسرو گلکار نماینده سازمان تربیت بدتی در بیمارستان حضور دارند.