تبیان، دستیار زندگی
اسكودتو بر فراز دستان كاپیتان پائلو قهرمانی میلان زیر باران نارنجك هفته سی و دوم سریA ایتالیا ( كالچو ) با انجام9 بازی به پایان رسید . در مهمترین دیدار آث میلان در سن سیرو در مقابل دیدگان80هزار تماشاگر خودی شاگردان كاپلو را ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آث میلان با مالدینی قهرمان ایتالیا شد

اسكودتو بر فراز دستان كاپیتان پائلو

قهرمانی میلان زیر باران نارنجك

هفته سی و دوم سریA ایتالیا ( كالچو ) با انجام9 بازی به پایان رسید .

در مهمترین دیدار آث میلان در سن سیرو در مقابل دیدگان80هزار تماشاگر خودی شاگردان كاپلو را مغلوب كرد تا در دو هفته مانده به پایان این مسابقات جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در این مسابقه حساس آث رمی ها برای پیروزی و كاهش اختلاف با میلان در زمین حاضر شدند تا از اندك شانس خود برای قهرمانی استفاده كنند ، اما گل زود هنگام شوچنكو اوكراینی كه تا پایان حفظ شد ، توتی و یارانش را ناكام گذاشت.

در دقایق پایانی این دیدار پرهیجان ، تعداد معدودی از هوادارن رم كه پشت دروازه نشسته بودند با پرتاب نارنجك و اشیاء مختلف به داخل زمین سه بار دیدا دروازه بان میلانی ها را مصدوم كرده و دقایق بسیاری از زمان مسابقه را تلف كردند.

پس از این اتفاقات پلیس های حاضر در ورزشگاه تماشاگران رمی را از ورزشگاه خارج كردند . حتی پرتاب دو جسم آتش زا به زمین بازی داور را مجبور كرد كه بازی را برای دقایقی متوقف كنند.

در دیگر بازی مهم ، پروجا در ورزشگاه خانگی راه راه پوشان یوونتوس را با یك گل مغلوب كرده تا نایب قهرمانی آث رم را تثبیت كنند . اینتر نیز در خانه لچه با نتیجه دو بر یك شكست را پذیرا شد تا پس از پیروزی پارما در مقابل آنكونا به رتبه پنجم جدول سقوط كند.

نتایج كلی دیدارها به شرح ذیل می باشد:

آث میلان یك ................................... آث رم صفر

پروجا یك ....................................... یوونتوس صفر

لاتزیو یك ....................................... رجینا یك

لچه2 ............................................. اینترمیلان یك

آمپولی2 ......................................... بولونیا صفر

پارما3 ........................................... آنكونا یك

كیه وو2 ......................................... مودنا صفر

سیه نا صفر ...................................... برشا یك

سامپدوریا یك ................................... اودنیزه3

در پایان هفته سی و دوم كالچو تیم آث میلان با79 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و قهرمان زود هنگام این رقابت ها نام گرفت . آث رم نیز با70 امتیاز نایب قهرمانی كالچو را از آن خود كرد. یوونتوس با63 و پارما با55 امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.