تبیان، دستیار زندگی
ماجرای دروازه بان شدن حسن رودباریان از این قرار است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چی شد که دروازه بان شدید ؟

حسن رودباریان دروازبان تیم فوتبال پرسپولیس

حسن رودباریان : مصدومیت دروازبان تیم ، من مهاجم را گلر کرد

ماجرای دروازبان شدن حسن رودباریان از این قرار است : از بچگی به فوتبال خیلی علاقه داشتم . در مدرسه همیشه فوتبال بازی می کردم آنهم به عنوان یک مهاجم . در بازی های بین مدارس بود کهدروازبان تیم ما مصدوم شد . معلم هم به من گفت برو دروازه بان بازی کن . اون بازی دروازه بان بازی کردم و علاقه مند شدم . فشار زیادی راتحمل کردم تا به اینجا رسیدم . در حال حاضر هم راضی ام و از بازی کردن در این پست لذت می برم .

مهدی واعظی : اتفاقی دروازه بان شدم

واعظی ، یکی از بهترین دروازه بان های لیگ امسال کاملا اتفاقی دروازه بان شده ،

" در مدرسه فوتبال زیاد بازی می کردیم . در مدارس بازی های بین کلاسی بود که بازی ما به پنالتی کشید . معلم به من گفت برم دروازه بانی کنم . چند تا پنالتی گرفتم و بعد هم با کمک همان معلم دروازبانی را ادامه دادم . در حال حاضر هم راضی ام چون توانستم با غلبه بر سختی های این پست به جایگاهی بالا برسم و خودم را ثابت کنم .

ابراهیم میرزاپور : قسمت ما این بود دیگه

ابراهیم میرزاپور ، دروازبان تیم ملی در جام جهانی به دلیل خالی بودن دروازه گلر شده : " اول من مهاجم بازی می کردم در تیم بهزیستی که بازی می کردم یک روز دروازبان تیم نیامد و من هم به دلیل قد بلندی که داشتم ، رفتم و درون دروازه ایستادم . بعد از آن هم که قسمت بود دروازبان باقی بمانم . به فجر خرم آباد در دسته دوم هم که رفتم همان روز اول گلر اصلی تیم شب عروسی اش بود به همین دلیل آنجا هم از اول دروازبان بازی کردم با تلاش فراوان توانستم به تیم ملی برسم

عباس محمدی : از آقای گلی به دروازه بانی رسیدم

اینطور که مشخص است بیشتر دروازه بانان مهاجم بوده اند . عباس محمدی هم مهاجم بوده ، حتی او در یک جام آقای گل شده است حالا چرا آمده و دروازه بان هم شده را خودش می گوید : من از همان اول مهاجم بودم چه در جوانان و نوجونان . حتی در جام آموزشگاه های کشور آقای گل هم شدم، اما یک روز به دلیل قد بلندی که داشتم مرا درون دروازه گذاشتند ، من هم خوب کار کردم و از آن به بعد در پست دروازه بانی بازی کردم . خودم این پست را دوست داشتم وحتی الان هم راضی ام، اما بعضی وقتها آنقدر به من فشار می آید که پیش خودم می گویم ای کاش همان مهاجم بودم .

وحید طالب لو : عشق به دستکش مرا گلر کرد

خب بالاخره یک دروازه بان پیدا کردیم که به علت عشق به این پست گلر شده باشد . وحید طالب لو به دلیل عشق به دسکتش دروازه بانی گلر شده : از بچگی دروازه بانی را خیلی دوست داشتم . مهار کردن توپ واقعا احساس خوبی به من می داد . البته تجربه ام در فجر کرج بود که آنجا دروازه بان بودم . با این وجود در پستهای دیگر نیز بازی کرده ام . در مسابقات غیر رسمی مهاجم بوده ام . هافبک و مدافع نیز بوده ام .

سید مهدی رحمتی : با مرخصی دروازه بان تیم ، گلر شدم

رحمتی هم همانند اغلب دروازه بان ها اول مهاجم بوده است .

" فوتبالم را از شهید قیانوری و محله خانی آباد شروع کردم . اول بیشتر هافبک وسط و مهاجم بازی می کردم . اما یک روز که دروازه بان تیم مرخصی بود من رفتم و دروازه بان شدم . از این پست خوشم آمد و تصمیم گرفتم در ادامه در همین پست بمانم . حتی می توانم بگویم عاشق این پست شدم . از آن زمان به بعد هم تا امروز فقط گلر بازی کردم .