تبیان، دستیار زندگی
ی‌شود عملیات ورود سهام پرسپولیس به بورس متوقف شد مدیر كل حقوقی سازمان تربیت بدنی خبر داد: طی یك ماه آینده مقدمات لازم برای ورود سهام باشگاه استقلال به بورس فراهم می‌شود. نادر شكری با بیان این مطلب گفت: موسسه‌ی فرهنگی ورزشی ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورود سهام استقلال بـه بـورس با سرعت انجام می‌شود

عملیات ورود سهام پرسپولیس به بورس متوقف شد

مدیر كل حقوقی سازمان تربیت بدنی خبر داد: طی یك ماه آینده مقدمات لازم برای ورود سهام باشگاه استقلال به بورس فراهم می‌شود.

نادر شكری با بیان این مطلب گفت: موسسه‌ی فرهنگی ورزشی استقلال شرایط مشابهی مانند پرسپولیس دارد و تنها از این جهت كه كاملا در اختیار سازمان تربیت بدنی است، كاركرد متفاوتی دارد. بنابراین سازمان تربیت بدنی نیز شرایط ورود به بورس سهام این باشگاه را با انجام تغییراتی در اساسنامه، فراهم كرده است.

وی گفت: با تغییرات انجام شده می‌توان شركت‌های اقماری را در ارتباط با موسسه‌ی فرهنگی ورزشی استقلال ایجاد كرد تا از این طریق و با تشكیل شركت‌های سهامی عام امكانات پذیره نویسی فراهم شود.

مدیر كل حقوقی سازمان تربیت بدنی افزود: ما با سرعت بسیار زیادی برنامه‌های مقدماتی كار را محیا می‌كنیم و احتمال می‌رود ظرف یك ماه آینده شرایط لازم برای كار فراهم شود.

وی ادامه داد: تغییرات انجام شده در اساسنامه نیز برای شركتی شدن آن می‌باشد، استقلال نیاز به تاسیس یك شركت داشت تا برای ورود به بورس سهامی عام شود.

شكری در پاسخ بهسوال در زمینه‌ی ورود به بورس سهام باشگاه پرسپولیس توضیح داد: تا روشن شدن وضعیت دعوی موسسه‌ی فرهنگی ورزشی پرسپولیس اقدامات عملیاتی برای ورود سهام این باشگاه به بورس متوقف می‌شود. اما كلیه‌ی برنامه‌های خود را برای تغییر اساسنامه انجام می‌دهیم و مانع خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی خاطر نشان كرد: سهامی عام كردن و ورود بخش خصوصی به اعتماد كامل نیاز دارد. بنابراین تا هنگامی كه وضعیت پرونده پرسپولیس روشن نشود رغبتی برای عملیاتی كردن ورود سهام پرسپولیس به بورس نداریم.

مدیر كل حقوقی سازمان تربیت بدنی در پایان از ورود پرونده‌ی دعوی موسسه‌ی فرهنگی ورزشی پرسپولیس به دادگاه 34 تجدید نظر غرب تهران خبر داد.