تبیان، دستیار زندگی
معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به برگزاری آزمون كاردانی نظام جدید آموزشكده‌های فنی حرفه‌ای سال 88 در دوم مرداد ماه، گفت: این آزمون با حضور532 هزار و 132 داوطلب برگزار می‌شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زمان آزمون کاردانی نظام جدیدآرشیو شد

اعلام زمان دقیق نتیجه آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به برگزاری آزمون كاردانی نظام جدید آموزشكده‌های فنی حرفه‌ای سال 88 در دوم مرداد ماه، گفت: این آزمون با حضور532 هزار و 132 داوطلب برگزار می‌شود.

دكتر حسین توكلی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینكه در این آزمون 187هزار و 907 داوطلب زن و 344 هزار و 225 داوطلب مرد ثبت‌نام كردند، اظهار كرد: این آزمون در41 كد رشته امتحانی در 317 شهرستان مختلف كشور برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون 22 كد رشته امتحانی با حضور 376 هزار و 65 داوطلب در صبح روز جمعه دوم مردادماه و آزمون 19 كد رشته دیگر با تعداد 156 هزار و 67 داوطلب بعد از ظهر همان روز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به توزیع اینترنتی كارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه 29 تیر ماه، گفت: توزیع كارت ورود به جلسه این آزمون تا روز چهارشنبه 31 تیرماه ادامه دارد، بر این اساس داوطلبین می‌توانند با ورود به سایت سازمان سنجش و با وارد كردن اطلاعات محرمانه كارت اعتباری و یا اطلاعات دیگری كه در اطلاعیه سازمان سنجش كه در روز دوشنبه 22 تیرماه توسط پیك سنجش منتشر می‌شود نسبت به پرینت آن اقدام كنند.

معاون سازمان سنجش در خاتمه از اعلام نتایج این آزمون در شهریور ماه خبر داد.

منبع

خبرگزاری ایسنا