تبیان، دستیار زندگی
بعد از درگیری ضیایی با بازیکنان این تیم ، روز گذشته ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ضیایی اخراج شد

محمد حسین ضیایی

بعد از درگیری ضیایی با بازیکنان این تیم ، روز گذشته مسئولان این تیم اقدام به برکناری محمد حسین ضیایی کردند .

سرپرست تیم فوتبال صبا باتری در این رابطه  تاکید کرد که کمیته انضباطی باشگاه صباباتری به دلیل تخلفات محمد حسین ضیایی رای به برکناری وی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه داده است.

سرپرست تیم فوتبال صباباتری با بیان این مطلب در گفتگو یی ،افزود: روز گذشته نشست کمیته انضباطی باشگاه برگزار شد که در نهایت با تصمیم این کمیته محمد حسین ضیایی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال صباباتری برکنار شد.

وی در پاسخ به این سئوال آیا ضیایی نیز شخصا تمایل به جدایی از تیم صباباتری داشته است؟، گفت: جدا از تمایل ضیایی به جدایی از باشگاه صباباتری، کمیته انضباطی باشگاه نیز به دلیل تخلفاتی که از سوی وی سرزده بود، رای به برکناریش از سرمربیگری تیم صبا داد.

پیرترسا با اذعان به اینکه جدایی ضیایی از تیم صباباتری قطعی است و امکان بازگشت وی به تیم در فصل جاری وجود ندارد، افزود: فعلا مسعود اقبالی به عنوان جانشین محمد حسین ضیایی تیم را هدایت خواهد کرد تا ظرف روزهای آینده سرمربی تیم معرفی شود.

پس از بركناری محمدحسین ضیایی به دلیل آنچه كه درگیری با فریدون فضلی و مسایل حاشیه‌ای عنوان شده؛ از طرف مدیران این باشگاه "یحیی گل محمدی" به عنوان نفر اول نیمكت این تیم انتخاب شد.

یحیی گل‌محمدی علاوه بر رهبری تیم می‌تواند همانند گذشته به عنوان بازیكن تیم صباباتری را همراهی كند.

بر اساس این گزارش مسعود اقبالی و صالح‌نیا نیز هم‌چنان به عنوان مربی در تیم صباباتری فعالیت خواهند داشت.